Nog een buren topic, benieuwd naar jullie mening

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
purny

Berichten: 27393
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 10:12

Wb heeft aangegeven dat het een probleem gezin is. Jullie hebben de woning geaccepteerd.
Reden dat de huurprijzen zo hoog liggen ligt aan de woz waarde van de buurt. Huis van m'n ouders is nu nog 820 euro. Komt het vrij dan is de huurprijs 1050. Woningbouw mag dit doen.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt



purny

Berichten: 27393
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 10:15

lieveli schreef:
purny schreef:
Wb heeft aangegeven dat het een probleem gezin is. Jullie hebben de woning geaccepteerd.
Reden dat de huurprijzen zo hoog liggen ligt aan de woz waarde van de buurt. Huis van m'n ouders is nu nog 820 euro. Komt het vrij dan is de huurprijs 1050. Woningbouw mag dit doen.


Het gaat niet om de hoogte van de huur en ts wist niet dat het een probleemgezin is. Goed lezen.

Oh ja je hebt gelijk. Excuus

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, aniek_joefy, Boheme, Britta31, chanelle14, CRos95, DenieesB, doekenbas, Esplendido, fro, Glenda, hagelslag, Isab123, Kaatastrof, Kayleigh__, MarJon, miesie22, nonosb, pjer, tanec_meisje, TessaxQuincy, Unit en 84 bezoekers