Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 18:40

Steeph schreef:
Steeph schreef:
Dat mijn nieuwe fiets (misschien net een maand oud) HELEMAAL ONDER DE DONKERGROENE VERF-SPETTERS ZIT! -:(- -:(-

Vanochtend is er aan de voorkant geverfd zonder aankondiging van de huisbaas. Ik ben zo onwijs boos! Kan ik een nieuwe fiets eisen? Er af halen heb ik natuurlijk al geprobeerd. Met de hand krijg ik het er niet af, met grover geschut heb ik nog niet geprobeerd omdat het een gloedje nieuwe fiets is en ik bang ben om alleen maar meer te beschadigen...

Ik wil graag even zeggen dat deze irritatie weg is. De verf is er gister avond door mijn huisbaas netjes afgehaald en vandaag heeft het bedrijf een presentje gebracht :)

Wat attent zeg! +:)+

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 13:28

Love_Laugh schreef:
Mensen die dubbel parkeren in de straat, we hebben al ontzettend weinig plek en dan ga je je auto ook nog zo achterlijk neerzetten.

Woon je toevallig bij mij in de straat? %)

Een van onze buren heeft er een handje van om haar auto dwars achter een andere auto te parkeren. Anders moet ze te ver lopen. Laatst ook weer. Toen heb ik om 5.30 uur ‘s ochtends aangebeld. Haar hondjes meteen keffen, de kinderen wakker, zij chagrijnig..
Dat mijn man pas om 8.00 uur weg hoefde met de auto heb ik er natuurlijk niet bij gezegd :Y) Parkeer je auto gewoon in een van de vakken en loop een paar meter verder naar je voordeur. Stom mens.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 01:09

xDenies schreef:
Maar ik heb ondertussen wel koppijn en ben het zat :P Om 14:00 moet ik op stal zijn!

Ik moet om 7.00uur op mijn werk zijn %) :Y)

Beste wensen voor iedereen!

Daenerys

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 01:11

Hahaha bedankt :D

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 22:47

xDenies schreef:
Dat er in een serie helemaal opgebouwd wordt naar het '' houden van een karakter '', om hem vervolgens 1,5 aflevering later te vermoorden op gruwelijke wijze.

Bah. Rot series.

Dan moet je Game of Thrones maar overslaan ;)

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 20:35

Esaqar schreef:
Ik wil vet graag naar een van de concerten van de Staat... maar ik ken niemand die ook van die muziek houd... -O-

Dan ga je toch alleen? Ik zie vaak zat mensen alleen op concerten, helemaal niet raar. Zonde om het te missen! :)

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten