Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 16:42

Adindaa schreef:
Aan het feit dat ik met deze wind naar het station moest rijden... ik heb een kleine auto en de wind was soms zo hard dat ik het gevoel had dat mijn auto elk moment om kon slaan :oo
En nu moet ik nog terug |(


Dat had ik ook vanmiddag met mijn Atosje(woon aan de kust)
Zo de honden nog wegbrengen omdat we morgen weggaan.
Maar ik wacht wel tot mijn man thuis is.
Dan pak ik de golf wel die is fors zwaarder.


Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 10:01

Foaly schreef:
Ik vind 'ver rijden' altijd zo'n poedersuiker... en jij woont in België, hoe ver kun je dan helemaal bij elkaar vandaan wonen :')

Ik heb ongeveer hetzelfde, ik kar regelmatig (toch zeker eens per maand) op en neer tussen Den Haag en het huis van mijn ouders in het noorden van Groningen. Is zo'n 3,5 uur met de trein, 2,5 met de auto, maar ik vind het geen probleem. Maar andersom lijkt het toch een heel stuk verder, om de een of andere reden komen ze hier eens per jaar. Als ik mazzel heb :+



Nou idd.
Ik woon in de kop van NH.
Maar de weg naar ons toe is altijd veel langer dan als wij naar iemand toe gaan.
Ik doe het niet meer, ben er echt klaar mee. Als ze de moeite niet willen nemen om eens een keertje deze kant op te komen...
Behalve de familie van mijn man, sinds het overlijden van zijn tante is de band tussen hem en zijn neven een stuk hechter geworden.
En komen ze ook wat vaker naar ons.

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 17:22

Aan de volwassen vent met zijn vrouw vanochtend bij de entree van het Vivarium, met alle geweld tussen ons door wou. Ipv te vragen als ze er langs mochten er gewoon tussendoor beuken. Waarbij mijn autistische zoon een flinke dreun in zijn maag gaf.
Resultaat 1 zwaar gefrustreerde puber met een beginnende meltdown.
Mijn wederhelft over de riedel en ik mag de boel in goede banen leiden.
Leuk zo'n ontspannend dagje weg!


Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:21

DeMolenhoek schreef:
Jep, maar dat is totaal niet verwarmd. Snap ze ook wel dat ze daar met kindjes niet willen gaan zitten.

Enne... Viel er vrijdag zo van achterover dat ik een foto heb gemaakt. + hier en daar nog losse aankopen dus alles samen is toch een €500/€550. Normaal werden er altijd cadeau’s gegeven aan de gastheer en vrouw in ruil maar dat is dit jaar ‘toevallig’ afgeschaft. Dus wij hebben besloten dat dit de eerste en laatste keer is voor ons.

[ [url=m/P1GF8D.jpg]Afbeelding[/url] ]



Je bent echt te lief voor je familie en vrienden.

Laat ze een hotel pakken.
En samen oud en nieuw vieren.. Gezellig maar laat iedereen wat meenemen. Van de zotte dat jullie daar voor opdraaien.
En je familie... Je krijgt ze dat weet ik. Maar kies voor je eigen gezin en jullie eigen geluk.
Is moeilijk maar geloof mij, je leven wordt een stuk leuker als je dat gezeur niet meer hebt.

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 10:48

Dat mijn werkgever camera's heeft opgehangen.
Oke in de winkel kan ik mij nog iets bij voorstellen.
Maar ook 1 op onze werkplek. Ik voel mij continu begluurd nu.
Had er in het verleden al wat van gezegd, maar sinds gisteren hangen er nieuwe.
Ik ga serieus op zoek naar een andere baan.
En nee ik heb niks te verbergen maar dit gaat te ver.

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 15:20

Marcella schreef:
Florale schreef:
Dat mijn werkgever camera's heeft opgehangen.
Oke in de winkel kan ik mij nog iets bij voorstellen.
Maar ook 1 op onze werkplek. Ik voel mij continu begluurd nu.
Had er in het verleden al wat van gezegd, maar sinds gisteren hangen er nieuwe.
Ik ga serieus op zoek naar een andere baan.
En nee ik heb niks te verbergen maar dit gaat te ver.

Volgens mij mag dat niet zomaar.

Klopt mag zeer zeker niet zomaar.
Het is ons niet eens verteld. We hebben ze zelf gezien

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:05

[quote="Florale"][quote="Marcella"]
[quote="Florale"]
Dat mijn werkgever camera's heeft opgehangen.
Oke in de winkel kan ik mij nog iets bij voorstellen.
Maar ook 1 op onze werkplek. Ik voel mij continu begluurd nu.
Had er in het verleden al wat van gezegd, maar sinds gisteren hangen er nieuwe.
Ik ga serieus op zoek naar een andere baan.
En nee ik heb niks te verbergen maar dit gaat te ver.


Ik heb het vanmiddag aangegeven dat het niet mag. Er staan geen bordjes en tevens heb ik aangegeven dat ik mij begluurd voel.
Het is onder het mom om onze bezittingen te beschermen.
Ik vind het echt niet fijn.

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 08:14

Asvinia schreef:
Ja, die kan ik nog wel proberen. Het is een Huawei P20 lite. Heb wel echt alle tabbladen al gesloten, maar dan loopt ie gewooj door.. Als ik dan de app weer open, staat hij ook nog net zo als toen ik hem afsloot.. Ik heb het idee dat het meer aan Instagram ligt dan mijn mobiel in elk geval, Facebook en YouTube gaat gewoon prima.


Ik heb dat ook. Ook na afsluiten van insta.
Moet echt mijn telefoon opnieuw opstarten. En ik heb het ook alleen bij instagram.

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 15:28

Mandarijn schreef:
Dat mijn telefoon ongevraagd dit heeft gedaan.

[ [url=m/WAPpYF.jpg]Afbeelding[/url] ]



Dat had ik van de week ook . Gelukkig was alles verplaatst naar archief.

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:00

Fireheart schreef:
Iemand die ik ken werkt aan de ring van Alkmaar en vanaf daar kan je zegmaar naar Callantsoog/Julianadorp/Texel en dat is waar alle toeristen nu heen gaan, maar zij vertelde dus dat er letterlijk de he le dag file heeft gestaan :')



Alles stond lekker vast... Er stond een file tot aan hippolytushoef en de andere kant dus ook.
Ik woon in Julianadorp en de wisseldagen mijdt ik de n9 wel.
En Den Helder ook trouwens, daarnaast lijkt het alsof ik in Duitsland woon momenteel. Je kan met boodschappen doen vrijwel nergens je auto kwijt.

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:05

Fireheart schreef:
Hormonen Henny _O-

Echt herkenbaar dit MB :')
Hier staat een rij om de parkeerplaats van de supermarkt op de komen en overal wordt 25 km/u gereden want die bloembollenvelden zijn schöooooooon |(



En bij elke tulp staan ze op hun rem..
De komende 2 weken zullen we het ermee moeten doen.
Volgend weekend de bloemendagen in Anna Paulowna.
Overal touringcars en op de schoolweg proberen ze met en flinke camper het bruggetje bij de Riep over te komen.
Zelfs bij Dorperweerth is het druk.

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:08

Fireheart schreef:
Iemand die ik ken werkt aan de ring van Alkmaar en vanaf daar kan je zegmaar naar Callantsoog/Julianadorp/Texel en dat is waar alle toeristen nu heen gaan, maar zij vertelde dus dat er letterlijk de he le dag file heeft gestaan :')



Alles stond lekker vast... Er stond een file tot aan hippolytushoef en de andere kant dus ook.
Ik woon in Julianadorp en de wisseldagen mijdt ik de n9 wel.
En Den Helder ook trouwens, daarnaast lijkt het alsof ik in Duitsland woon momenteel. Je kan met boodschappen doen vrijwel nergens je auto kwijt.[/quote]

Haha, dorpsgenoot :D
Maar inderdaad, precies wat jij zegt.
Gisteren op mijn werk was het ook dra ma tisch en op een gegeven moment was ik Duits aan het praten tegen Nederlanders :')[/quote]



Immegrade aus und um die ecke

Blij als straks de rust eventjes terugkomt tot aan de volgende vakantie. Kunnen we tenminste redelijk normaal een ijsje bij de Scheper scoren.

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 14:38

Fireheart schreef:
Mijn buren die elke dag hun krijsende, jankende kleinkinderen in de tuin hebben (echt wat zijn die luid en vervelend) en ook nog eens altijd muziek hardop aan hebben in de tuin :r

Rustig in de tuin zitten is er niet bij hier, terwijl ik dit typ wordt er ‘PAAAAAAAAPAAAAAAAAAAAA’ gekrijst/jankt



Dan wonen hun ouders bij mij in de straat zeker...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, Amandavd, Bielsje, Bloesem21, daaf4ever, GoogleAdsense, hel1, janineskolla, JoyenUnory, Kaetibangsi, kosseh, marleen_usar, Slmt9, Suliko, xCherissa, xLaraaj en 59 bezoekers