Hij en ik genieten toch het allermeest van buiten rijden en de bossen onveilig maken. De natuur hier is mooi, maar er is nog zoveel meer te ontdekken. Daar liepen we echter wel tegen één probleem aan: trailer laden. Marnix vond dat echt doodeng. Dus besloot ik te investeren in trailerlaadlessen. En wat kan ik zeggen, de beste investering die ik ooit heb gedaan voor ons allebei. Met 2 lessen van 50 minuten liep hij de trailer op. En toen ging er een wereld voor ons open.
Vorige maand zijn we al naar de Vrachelse Heide geweest met een groep vreemde paarden. Hij deed het super. Zo goed dat ik iets wilde doen waar ik al heel lang van droomde: naar de Loonse en Drunense duinen. En deze keer gingen we alleen. Samen in ons uppie.
En wat deed hij het fantastisch. Wat een drive en looplust heeft deze pony. Keek nergens van op en liep er alsof hij het al jaren deed. Ik moest hem echt een aantal keer inhouden omdat we anders constant in volle galop door de duinen vlogen.
Er zijn door de paardentaxi en een vriendin die mee was een aantal foto's geschoten en ik heb geprobeerd het een en ander te filmen met mijn mobiel. Hopelijk kunnen jullie er net zo van genieten als ik gister heb gedaan