We beginnen met de kerstwedstrijd. Aangezien we in kersttenue mochten, hebben we daar natuurlijk goed gebruik van gemaakt. In dit topic is onze prachtige outfit te zien: [ITP] Kerstfoto's met Ivy!.
Het was voor de eerste keer dat we F10 gingen starten, dus ik verwachtte er eerlijk gezegd niet superveel van. Tijdens het losrijden was ze best wel fijn.

En tijdens het proefje was ze echt perfect! Volgens meerdere mensen zag het er heel goed uit en zijn we echt vooruitgegaan de laatste tijd. Daar ben ik heel erg trots op. Ze liep super regelmatig in haar lijf, al zeg ik het zelf. Uiteindelijk zijn we derde geworden van de zeven deelnemers met 240 punten (en maar één puntje verschil met de eerste en tweede plaats).

Tussendoor besloot ik dat het een goed idee was om even mijn teen te breken

Ook hier was ze tijdens het losrijden weer fijn. De proef zelf ging netjes, maar ik vind zelf dat ik wat activiteit miste. Ook was ik vergeten op mijn houding te letten (die sowieso nog erg zoekend was en is nu ik mijn balans opnieuw moet leren vinden), dus die was niet helemaal soepel. Wonder boven wonder haalde ik dus weer een derde plaats van de zeven deelnemers met dit keer 221 punten. Dat had ik natuurlijk absoluut niet verwacht!

Bedankt voor het kijken! Tips en reacties zijn natuurlijk altijd welkom!