2022: Dream big, work hard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vagebond2003
Berichten: 214
Geregistreerd: 07-07-15
Woonplaats: Hippolytushoef

2022: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-22 21:37

Hoi allemaal,


Het lijkt me leuk om weer eens een jaaroverzichtje te plaatsen :)


Eerdere overzichten:
2021: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=2047011
2017: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1911875&hilit=vagebond2003


Januari:

Met Hidden Treasure Dadero (v. Johnson) Z2 gestart en gewonnen met 65,6 & 65,7% :o
Met Debbehoeve's Mistique het L1 gewonnen met 71,2% en daarmee geselecteerd voor de kampioenschappen :o


Afbeelding



Februari:

Hoge Linthorst iCATCHER werd verkocht naar Denemarken. Catchie heb ik voor de fokker mogen opleiden van net zadelmak tot Z2 niveau :(:)




Tevens heb ik de regio kampioenschappen gereden, een hele fijne proef gereden. Een jury plaatste ons kampioen, de andere vijfde. Totaal als 3e geëindigd en daarmee helaas 0,1% te weinig voor het NK... _O-


Maart:

Voor het eerst ZZ-L gestart met Hidden, gewonnen met 64,3 en 66% :D
Tevens heb ik deze maand een nieuw paard gekocht :):) Een super knappe donkere vos. Naranja V/D Debbehoeve. Voordat ik hem kocht reed ik hem al op de stal waar ik werk. Het is een grote 4 jarige ruin van Dark Pleasure x Rosario. Hij is nog erg groen en krijgt alle tijd, maar is wel heel talentvol!


Afbeelding



April:

Z2 debuut gemaakt met Debbehoeve's Avicii, een paard van werk. Gewonnen met 66,2%. Tevens voor het eerst L2 gestart met Mistique (foto), gewonnen met een mooie score van 70,8% **\O/**


Afbeelding



Mei:

Na lang niet op wedstrijd te zijn geweest met Lady Million vkh (laatste keer L1), hebben we in mei ons Z1 debuut gemaakt. Gewonnen met 65%. Met Mistique gelijk doorgestroomd naar het M1, gewonnen met 68,5% :D


Afbeelding



Juni:

De eindstand van de selectie was bekend. Met 4 paarden geselecteerd voor de regiokampioenschappen *\o/*
Debbeheoeve's Msitique, M1
Lady Million VKH, Z1
Debbehoeve's Avicii, Z2 (foto)
Hidden treasure Dadero, ZZL.
Hieruit een keuze moeten maken welke ik ging starten.

Eind Juni de verenigingskampioenschappen gereden met Mistique. Individueel en met het team gewonnen en door naar het NK :D


Afbeelding



Juli:

Deze maand waren de regio kampioenschappen. Met Avicii Z2 gestart en de kür finale mogen rijden.
Met Mistique gestart in het M1. Twee hele fijne proeven kunnen rijden! Hiermee zijn we 2x eerste geworden en ruimschoots KAMPIOEN **\O/** **\O/** :)F

Eind juli voor het eerst ZZ-L gestart met Avicii, gewonnen met 67,5% :)


Afbeelding

Afbeelding



Augustus:

Het NK! :)F Wat was Mistique méga braaf in deze ambiance met haar 5 jaar! <3
Een foutloze proef kunnen rijden, maar ze was net niet scherp genoeg waardoor de aanleuning te onrustig werd. We hadden een score van 64,2%.
Helaas niet onze beste proef, maar toch super trots dat we hier samen hebben mogen rijden.


Twee dagen later hebben we voor het verenigingskampioenschap met de Wieringermeerruiters een M1 proef mogen rijden.
Door de springtuin dichtbij de ring was ze nu net iets te heet. Hierdoor ontstonden er wat rommeltjes. Wel al een veel fijnere proef kunnen rijden dan donderdag. Met ruim 70% hebben we individueel een mooie 4e plaats behaald van de 112 deelnemers!! Super trots op Stiekkie! **\O/** :)F



Afbeelding

Afbeelding




September:

ZZ-Zwaar startgerechtigd met Hidden Treasure Dadero! <3 Zo trots op haar! bij de vorige eigenaar was het een fokmerrie en werd ze recreatief gereden. 2,5 Jaar later mag ze subtop starten **\O/**


Afbeelding


Hierna helaas een ongelukje gehad met een jong paard. Hierdoor heb ik er zelf een tijdje uitgelegen. Inmiddels mag ik eindelijk weer langzaam opbouwen :\ Hopelijk kan ik snel weer de hele dag paarden trainen.



Oktober:

A dream came true <3 Sinds oktober 2021 heb ik Mistique mogen rijden voor de eigenaar. Samen hebben we prachtige dingen meegemaakt en wedstrijden mogen rijden. Inmiddels is ze drachtig en zou het NK onze laatste wedstrijd zijn samen ;(
Maar ze is weer terug bij ons op stal gekomen. We hebben de mogelijkheid gekregen om haar te kunnen kopen **\O/** *\%/* :D Hopelijk op naar een gezond veulen van Ferguson en dan weer een mooie sportcarriere samen <3


Afbeelding



Dit was mijn overzicht van 2022! Als jullie het leuk vinden om mij te blijven volgen kan dit via Instagram, @Ines_Veldboer_Dressage

Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar!
Ps, het was wat lastig om een klein overzicht te maken met zoveel gereden paarden en wedstrijden, ik hoop dat ik de meeste grotere gebeurtenissen heb opgeschreven :evaw:

Groetjes Ines!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 30-12-22 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foutjes aangepast op verzoek TS

lovefi

Berichten: 1199
Geregistreerd: 07-01-09
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: 2021: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 21:42

Wat een mooie resultaten en prachtige paarden. Veel plezier en succes weer komend jaar!

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78508
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 06:32

RIJ-ITP--> EJL-ITP

DreamGuide

Berichten: 2015
Geregistreerd: 10-08-14

Re: 2021: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 02:50

Ah wat een fantastische overzicht! Ik volg jullie altijd met veel plezier op Instagram, je rijdt zo netjes en vriendelijk, een genot om naar te kijken. Veel plezier en succes in 2023!!

Ballard_L

Berichten: 2493
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: 2021: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 09:07

Hier het zelfde! Ik volg jullie ook op instagram en kan genieten van je mooie paarden en hoe vriendelijk je rijdt. Heerlijk om naar te kijken :) op naar een succesvol 2023!

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Re: 2021: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 10:07

Wat een leuke paarden!!
Proficiat met al je prestaties!

Elisa2

Berichten: 37145
Geregistreerd: 31-08-04

Re: 2021: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 10:18

Mooie foto's, het ziet er top uit! Gefeliciteerd met alle behaalde resultaten en veel plezier verder in je droombaan.

Dees90

Berichten: 589
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 10:20

Wat een prachtige paarden rij jij zeg!!

Gefeliciteerd met alle mooie prestaties en succes in 2023.

Picopico
Berichten: 884
Geregistreerd: 10-05-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:50

Mooi overzicht en prachtige resultaten. Mag je trots op zijn!

Maarre.. in de titel staat 2021. Foutje of is er een reden voor? :)

ivy_power89

Berichten: 5856
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: 2022: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 14:47

Jeetje wat een succes heb jij gehad dit jaar!
Gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

Ik wordt ook echt blij bij het zien van de foto's hoe vriendelijk jij op een paard zit. Chapeau _/-\o_

hannelot
Berichten: 970
Geregistreerd: 19-05-22
Woonplaats: Zeeland

Re: 2022: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:47

Wat een mooie foto's! Leuk jaar met veel overwinningen. Mooi paard heb je! Hopen op een mooi veulen!

EvelienKiss

Berichten: 938
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Midden-Nederland

Re: 2022: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 01:13

Mooie foto’s! Ik ben nieuwsgierig. Rijd je deze paarden voor anderen? Hoe werkt dat in de dressuur wereld, krijg je daarvoor betaald? Waarom laat zo’n eigenaar iemand anders op zijn/ haar paard rijden? Om het meer waard te laten worden?

Anoniem

Re: 2022: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:50

Ik heb je topic al tig keer aangeklikt en genoten van je foto's, maar reageren... ho maar. :')

Wat anderen al zeggen: wat rijd je vriendelijk en wat een leuk stel paarden heb je staan! :D Gefeliciteerd ook met je prestaties!

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: 2022: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:58

Gaaf overzicht.

Inderdaad fijne ruiter!!!

Dit mag van mij wel meer het beeld worden!!! Voor iedereen

Zertab

Berichten: 12217
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 14:53

Gaaf overzicht <3

Babootje

Berichten: 26261
Geregistreerd: 25-06-05

Re: 2022: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:36

Wat een mooi overzicht.!
En gefeliciteerd met je aankoop!. Een pauze tussendoor is nooit verkeerd hoor. Gaat allemaal al hard zat.
Wat heeft Mystique voor afstamming (of heb ik daaroverheen gekeken)?
Leuke keuze Ferguson. Onze Ferguson wordt komend jaar 3 en gaan we zadelmak maken.

Vagebond2003
Berichten: 214
Geregistreerd: 07-07-15
Woonplaats: Hippolytushoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-23 19:41

Wat leuk dat jullie een Ferguson hebben! Mistique is een Ferdinand x Ampère.
Het is een Elite NMK merrie, ibop 80 pnt en winnaar N-H cup met 87 :)

Babootje schreef:
Wat een mooi overzicht.!
En gefeliciteerd met je aankoop!. Een pauze tussendoor is nooit verkeerd hoor. Gaat allemaal al hard zat.
Wat heeft Mystique voor afstamming (of heb ik daaroverheen gekeken)?
Leuke keuze Ferguson. Onze Ferguson wordt komend jaar 3 en gaan we zadelmak maken.

Vagebond2003
Berichten: 214
Geregistreerd: 07-07-15
Woonplaats: Hippolytushoef

Re: 2022: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-23 19:41

Bedankt voor alle lieve reacties! :j

ElsbethG
Berichten: 55
Geregistreerd: 21-10-16

Re: 2022: Dream big, work hard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 20:11

mooi overzicht!