Weer een gezellig jaar met Haflingers Roos & Anton!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sure_lee

Weer een gezellig jaar met Haflingers Roos & Anton!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-22 10:56

Hoi!
Leuk dat je mijn jaaroverzicht bekijkt.
Inmiddels zijn Anton & Roos al bijna 10 jaar mijn schattige paardenmaatjes.
Ze verdienen het om weer eens in het zonnetje gezet te worden.

Vorig jaar rond deze tijd maakte ik deze foto van Roos in het gebied waar ze staan. Lekker soezen.
1.Afbeelding

In de winter wandelen we vaak omdat het bos waaraan we staan kleigrond heeft. Gelukkig vindt mijn bijrijdster Lisa dat ook helemaal leuk.
2.Afbeelding

Roos en ik tijdens 1 van onze grondwerklessen. Lesgeefster komt iedere maand maar meestal laat ik mijn bijrijders lessen.
3.Afbeelding

Hier had ik Roos ingeladen om met vriendin Jetske en haar Fjord palm een ritje te doen. Tussendoor lekker poffertjes gegeten.
4.Afbeelding

In de zomer is het af en toe goed zoeken waar ze in het gebied staan. Maar het is heerlijk voor ze om zo lekker rond te kunnen scharrelen. Ik ben gek op wandelen dus een rondje door het gebied om mijn paarden te zoeken vind ik alleen maar leuk.
5.Afbeelding

In juni deden mijn bijrijdster en ik mee aan de Eper paarden vierdaagse. Voor Anton en Lisa was het de eerste keer. We hebben een super leuke week gehad. Anton deed het top. Roos was heel snel overprikkeld dus ik heb besloten om haar dat niet meer aan te doen en dit jaar was haar laatste vierdaagse. We hebben geloof ik 6 jaar keer meegedaan. Het is wel echt een mega leuk evenement!
6.Afbeelding

7.Afbeelding

Ook gingen we met een aantal stalgenoten op avontuur. Echt een gezellige club mensen en paarden.
8.Afbeelding

Mijn vriend wilde in de zomer ook wel regelmatig paardrijden. Na wat buitenritten bij The Millranch en andere plekken kon hij inmiddels goed sturen, remmen, gas geven en lichtrijden. Dus mocht hij ook mee op buitenrit. Roos en hij zijn wel echt leuk samen.
9.Afbeelding

Af er toen maken we wat geposeerde kiekjes tijdens de wandelingen...
10.Afbeelding

Lisa en ik gingen een weekend naar van Koren tot manen in Kootwijk met Roos & Anton. We hebben daar 3 dagen heerlijk ontspannen gereden. Wat een topplek voor mens en paard.
11.Afbeelding

Omdat het zo goed bevallen was ging ik nog een keer met mijn vriendin Simone en haar draver Casanova. Dat was ook weer echt genieten.
12.Afbeelding

Het is altijd weer een verrassing hoe je ze aantreft in het gebied. Soms druk overleg tussen de haflingerclub en soms lekker slapen.
13.Afbeelding

14.Afbeelding

En hier nog een foto van het ritje van vorig weekend. Mega koud maar ik had een rijrok gekocht. Echt heel fijn. Nu hoop ik stiekem op nog meer koude dagen haha. Volgende keer maak ik een foto als Roos voorop loopt. Dit is haar ik loop niet voorop hoofd. :+
15.Afbeelding

Buiten dit overzicht hebben we natuurlijk nog veel meer gedaan. Roos & Anton hebben afgelopen jaar ook nog wat bokkers meegenomen op buitenrit.
Ze zijn zo lief betrouwbaar, grappig en overal voor in. Dat maakt het erg fijn om met ze om te gaan en mijn paardenhobby te delen met andere mensen.
Dus bedankt lieve Roos & Anton voor weer een fantastisch jaar! <3

Sintara

Re: Weer een gezellig jaar met Haflingers Roos & Anton!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:15

Geweldige paarden heb je, wat een geluk <3

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Biks2

Re: Weer een gezellig jaar met Haflingers Roos & Anton!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:16

Heerlijk! Alvast een mooi nieuw jaar gewenst met Roos en Anton

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 12:20

Heerlijk, wat een genot he om je hobby te delen met anderen. Ik kan daar ook ontzettend van genieten.

Ik schrik wel een beetje van de nog al rijke conditie waarin Roos verkeerd

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie