We begonnen het jaar goed. Fanatiek rijden deed ik met Neroh al een tijdje niet meer, hij had daar geen plezier meer in. Dus... we hebben heerlijke km's buiten gemaakt

Onder het zadel, maar ook aan de hand (na z'n zandbad

Ook is 2022 het jaar geweest waar die gekke pony met al zijn streken zich ontpopte tot een ware leermeester en kinderpony. Waar hij het fanatieke werk in de bak niet meer leuk vond, vond hij dit juist heerlijk!

Heerlijk in het land

Helaas is Neroh begin september 2022 hoefbevangen geworden en bleek hij cushing te hebben. September stond voor ons dus in het teken van dierenartsen, koelen en rust houden...

Op 4 oktober kregen wij groen licht om langzaam weer wat op te bouwen. Jammer genoeg is dat nooit gelukt... Twee dagen later op 6 oktober is Neroh aan koliek overleden. Mijn allerbeste maatje, zo abrupt ineens weg.

En toen ineens, veel sneller dan verwacht. En totaal niet wat ik ooit voor mezelf bedacht had als ik weer een paard zou nemen. Was daar op de valreep van 2022 ineens Paradis Vurona Ess (Ferddeaux x UB40) een merrie van 2 jaar. En toch wel het meest bijzondere, Pari is 2 jaar geleden in de stal naast Neroh geboren.

2022,een jaar met een lach en een traan. Op naar een 2023 met hopelijk veel hoogtepunten