In 2021 had Fabian op magische wijze een peesblessure opgelopen terwijl we nauwelijks reden en in januari waren we hier nog steeds mee in de weer. We reden niet meer en stapten alleen nog aan de hand.
April - juni

Controle scan, er was verbetering, Joepie! We mochten onder het zadel gaan stappen, maar hij bleef helaas staken met opstappen (ondanks nieuw zadel van de zomer).
Toch besloten om haren te trekken en te testen op pssm, positief, oliebol.
Nu hoop ik niet half bokt over me heen te krijgen, de stalhouders en politie was al genoeg. Ik heb besloten om Fabian om die reden te laten gaan, ik had meerdere dierenartsen achter me staan en de politie was het ook met me eens. We waren eigenlijk al 6 van de 8 jaar van de ene pech in de andere beland, het was goed zo.
In mijn profiel staan alle topics Inclusief alle pech

Niet om Fabian te vervangen maar omdat ik gewoon niet zo goed zonder paard kan, heb ik besloten te zoeken naar een nieuw maatje en van de zomer vond ik die in het veulen Fendor

28 november
Het was eindelijk zover, ik mocht hem ophalen, feest. Eindelijk genieten van een nieuwe zorgeloze tijd, lekker knuffelen met mn veulen

Dat geluk duurde toch wel zeker 48 uur. Ik werd (30 nov) gebeld door de stalhouder dat hij een wond boven zn hoef had die gehecht moest worden maar DA was al onderweg. Half uur later gebeld: de wond loopt tot op het bot, oliebol hij moet op tafel.
Uit werk gesjeest, ingeladen (hij kon er gelukkig goed op staan en er zat een verband om heen) en door naar de kliniek.
Savonds is hij gelijk geopereerd en is zijn kroongewricht gespoeld en alles gehecht, er zijn gelukkig geen pezen stuk.
En sindsdien staat de kleine man met verband op de kliniek voor de komende week/weken.

Dusss de zorgeloze tijd is mij niet gegund met mijn paarden.
Hopen dat 2023 beter wordt