Na twee jaar pauze door het alom bekende virus, was het 24september weer zover. Ik zou mijn titel van 2019 verdedigen, dus toch wel wat zenuwen

Helaas waren er niet veel deelnemers, waardoor er geen echte officiële titel werd gegeven. Maar dat mocht de pret niet bederven. Iedereen gunde elkaar een geweldige ervaring, er werd gelachen en gejuicht voor elkaar!
Volgend jaar hopen ze het kampioenschap open te stellen, over de grenzen heen, daarom hier op bokt een warme oproep naar alle rijdende geüniformeerde bokkers!!!! Kijk op Facebook naar de pagina “interchampionship dressage and showjumping for armed forces” en meld je al aan voor volgend jaar!!!

Zo, terug naar dit jaar.
Ik heb deelgenomen met Durena LT, 12jarige merrie van Landtinus x Donnerhall
Een zeer speciale merrie, die haar bijnaam “dramaqueen” niet gestolen heeft.
Ik ben vaak te laat in mijn hulpen, waardoor ze nogal snel de bovenhand neemt en haar eigen versie van de oefeningen doet. Eigenlijk kan men zeggen dat het paard gewoon te goed is voor de ruiter, maar verkopen doe ik ze zeker niet (meer)

Hierbij een klein fotoverslag van deze super leuke dag!
Ondanks dat het niet ver rijden was, heb ik ze toch op stal gezet. Een extra steun aan de organisatie en een puntje extra in het welzijn van Durena

Inrijden voor proef 1

Niet vergeten, in uniform is het groeten net iets anders dan in een “normale” wedstrijdoutfit

Even op de foto voor het politieboekje

Momentje uit proef 2

Top gedaan Durena

Wachten op de prijsuitreiking, even pret met de zus

Speciale foto, mijn zus en ik
Durena en haar dochter Dilauria

Alle dressuurruiters op de foto

Een mooi lintje
En voor diegene die dan toch benieuwd zijn naar onze proeven, hier is proef 1
Ik had uiteindelijk in beide proeven de hoogste score, dus ik mag met een gerust hart mijn titel een jaartje langer dragen

Hopelijk zien wij elkaar volgend jaar!