Nog meer herfstpret met Haflingers Roos & Anton

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sure_lee

Berichten: 10350
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Nog meer herfstpret met Haflingers Roos & Anton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-21 08:17

Dit weekend echt genoten van een heel paarden weekend samen met mijn bijrijdster Lisa.
Vooral gisteren was echt een cadeautje omdat ook het zonnetje zich de hele dag liet zien. Heerlijk!

Zaterdag hadden we bedacht om naar de waterbak te rijden om zo Roos & Anton te kunnen verlossen van hun modderbenen. Het idee was leuk maar er stond niet zo heel veel water in. Leuk vonden ze het wel. Vooral Roos is van het spetteren en ik moet altijd wel opletten dat ze niet ineens gaat liggen. Dat vind ik in de zomer met 30 graden niet zo erg maar nu liever niet. :+
Toen we terug waren de benen en staart maar gewoon gewassen.
1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

Gisteren liet Roos op de poetsplaats wat koliek klachten zien. Dus zijn we lekker gaan wandelen zodat ze het eruit kon lopen. We hebben zo'n 8 km gewandeld en Lisa was rijdend mee. Na een paar minuten wandelen was Roos alweer helemaal happy dus een goede keus gemaakt om te gaan wandelen.
Ze wilde ook heel erg graag gras eten. Normaal mag ze dat niet van mij. Want als ik dat toe laat dan heb ik trekkende Haflingers en dat is niet de bedoeling. Alleen als wij het zeggen en er echt een pauze voor inlassen mag het.
Maar kan best zijn dat ze al even niet meer had gegeten ivm haar buikpijn. Dus mocht ze onderweg af en toe een paar hapjes nemen.

De afgelopen tijd helaas door omstandigheden geen lange ritten meer gemaakt. Maar nu gaat alles de goede kant op. Kunnen we mooi Roos weer in vorm krijgen. Die is nu aardig ontploft. Mijn ervaring is dat na een paar lange ritten van een uurtje of 3 haar buik helemaal is verdwenen. Dus op naar veel mooie ritten! Roos haat namelijk in de bak rijden en dat is voor ons beide niet leuk :Y)

4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding

9.Afbeelding


mala26

Berichten: 4971
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Nog meer herfstpret met Haflingers Roos & Anton

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 12:00

Heerlijke foto's weer. Fijn dat Roos door het wandelen van der koliek af kwam.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

Sure_lee

Berichten: 10350
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Nog meer herfstpret met Haflingers Roos & Anton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-21 15:57

Dank je. Ja, zeker weten. Ik had nog Colosan achter de hand maar dat was gelukkig niet nodig.

Sure_lee

Berichten: 10350
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Nog meer herfstpret met Haflingers Roos & Anton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-21 14:10

Leuk dat we in uitgelicht staan! :D

mala26

Berichten: 4971
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 15:04

Sure_lee schreef:
Dank je. Ja, zeker weten. Ik had nog Colosan achter de hand maar dat was gelukkig niet nodig.


Dat is altijd handig om in huis te hebben.

O leuk uitgelicht

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, SemrushBot en 6 bezoekers