Skóla als portfoliomodel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Narcissa
Berichten: 3036
Geregistreerd: 29-03-15

Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-21 19:27

2 weken geleden stonden Skóla en ik voor de lens van Angelique Photography. We werden uitgekozen om model te mogen staan voor haar portfolio :D

Helaas weinig leuke plekjes in de buurt, dus naar een dijkje gewandeld. Dat is normaal haar vaste galoppad en ze was het er dan ook niet mee eens dat ze moest stappen en tölten :') Desondanks heeft ze zich uitstekend gedragen. Ik ben nog elke dag dankbaar dat zij mijn maatje is, een liever en betrouwbaarder paard bestaat gewoon niet <3

Skóla is een 20-jarige IJslandermerrie, al heeft ze dat zelf niet door haha. Haar favoriete hobby is voluit gaan op een lang pad en ze kan hárd. Maar na die spetterende galop wandelt ze ook rustig aan een lang teugeltje verder. Gouden karakter!

We beginnen met poseren

Afbeelding

Afbeelding

Even intölten, mevrouw had iets in de gaten en gooide alle gangen dooreen

Afbeelding

Tijd voor een galopje!

Afbeelding

Ook een stukje telgang geprobeerd. Dit doen we echt bijna nooit... Skóla kan het en vind het geweldig, maar baasje heeft nog veel te leren :')

Afbeelding

Daarna wel een fijnere tölt!

Afbeelding

Afbeelding

En mijn favoriet. Dit is echt een foto die het karakter, het innerlijk van Skóla perfect weergeeft. Lief, schattig, vriendelijk maar ook een guitige blik. En vooral vrolijk. Ze is echt áltijd vrolijk, altijd blij, nooit chaggy...

Afbeelding

Op stal nog enkele blackfoto's gemaakt

Afbeelding

Afbeelding



Tot slot nog een gewone telefoonfoto, maar eentje die ik toch wilde tonen. De eerste keer op neckrope. Ondanks dat er een tractor bezig was aan de overkant van de bak toch geen stap verkeerd gezet, wat ik heel knap vond gezien recente slechte ervaringen!

Afbeelding


Hjartje

Berichten: 183
Geregistreerd: 17-01-19

Re: Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 19:37

Wat een mega lief koppie heeft ze! Leuke foto’s

<3 Hjarta <3 Swaan <3

beegee
Berichten: 944
Geregistreerd: 12-02-21

Re: Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 19:40

Ach wat een snoes. Ik heb echt zitten genieten van je fotos, doe mij er ook zo een <3

Saul

Berichten: 9633
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 19:45

Wat een leukerd! Hoe groot is ze ?

Narcissa
Berichten: 3036
Geregistreerd: 29-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-21 23:20

Ze is ook echt een schatje, altijd zo vrolijk en lief <3

Saul, ze is 1m37. Nog wel het ouderwetse type. Ben zelf niet echt liefhebber van het ranke type haha. Ik heb nog een IJslander gehad van 1m32, maar dat vond ik toch wel te klein voor mijn lengte (1m67)

AnnickT

Berichten: 1459
Geregistreerd: 14-07-15

Re: Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 23:24

Wat een mooi snoetje heeft ze en wat een zachte uitstraling <3

“Horses don’t love good technique. Horses love interaction that feels good to them.” ~ Lockie Philips

Rangeela

Berichten: 754
Geregistreerd: 25-02-08
Woonplaats: Groningen

Re: Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 09:20

Wat een mooi paard! Topfit voor dr leeftijd . Wat betekent haar naam?

Lymoncello

Berichten: 212
Geregistreerd: 25-06-15
Woonplaats: Schuilstal met Wifi

Re: Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 11:42

hele leuke foto's! en wat een mooie pony :)

Mijn superarabier B.A. Odys
<3

Neon

Berichten: 4906
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 16:11

Mooi paard :) lieve uitstraling heeft ze

Merel___

Berichten: 1104
Geregistreerd: 20-08-09

Re: Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 16:19

Gave pony, lekker de oortjes erop en mooie dikke manenbos. Kan me goed voorstellen dat je heel blij met haar bent :)

anniekow

Berichten: 644
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 19:37

Super leuke pony, lieve uitstraling. Leuke foto's ook!

_Carien

Berichten: 1791
Geregistreerd: 13-05-08

Re: Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 09:20

Prachtige Hollandse plaatjes zo met die dijk. Je zou haar zeker geen 20 jaar geven, ziet er super goed uit. Hopelijk nog vele jaren dat je van haar kan genieten.

Keep shining, keep smiling...

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 11:34

Wat een leuke pony!
Ik heb ook nog zo'n ouderwets type :D Wel iets kleiner dan die van jou. 1.32 is hij, maar màn hoevel paard er in dat kleine lichaam zit }>
Afbeelding

Born to slide, forced to work

Narcissa
Berichten: 3036
Geregistreerd: 29-03-15

Re: Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-21 23:28

Dank jullie wel allemaal :D

Rangeela, haar naam betekent heel simpel gewoon "school" :') Niet echt iets speciaal, maar het is wel een leuke naam vind ik.

Merel, die manen in de wind maken het helemaal af :D Ik vind het ook altijd leuk om ernaar te kijken in de tölt. Dan danst er een plukje op die kleine oortjes van haar. Superschattig.

Carien, ik vind het echt knap dat het nog zo'n leuke foto's heeft gegeven want een speciaal plekje is het niet. Fijn om het in dit perspectief eens te zien. Ik hoop ook dat we nog vele jaren samen mogen genieten, haar vader is nu 35 dus fingers crossed dat ze zijn genen heeft...

Sevke: oh wat een leukerd :D Ik hou van vosjes! Ongelooflijk hoeveel power erin zit he? Ik laat soms eens iemand een paar rondjes tölten, iedereen is altijd verbaasd hoeveel pit er in die lieve schattige pony huist haha. Skóla is bijvoorbeeld altijd beledigd als we korter dan een halfuur rijden, dat is het enige moment dat de oren naar achter gaan. Dat is te kort, dan is ze haar ei nog niet kwijt. Maf dier :')


Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Re: Skóla als portfoliomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 00:06

De foto die je zelf als favoriet aangeeft, vind ik zelf echt niet de mooiste. Ik vind de achtergrond niet mooi, de halve bomen. Bovendien val je zelf helemaal weg omdat je precies voor een boomstam rijdt. Het is dat de pony nog wit is, waardoor je nog een beetje opvalt. Foto 6 vind ik dan veel mooier, omdat je daar meer los bent van de achtergrond en je ziet ook daadwerkelijk de bomen, niet alleen wat loze stammen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Wispeltuur en 10 bezoekers