Vorige week zijn Pooh en ik op instructieweek geweest in Steenwijk bij Paard Mens Onderwijs! Wij rijden voornamelijk recreatief dus de dressuur en springlessen waren erg leuk ter afwisseling. We hebben in deze week veel geleerd.
Ik weet dat zowel mijn eigen houding als die van Pooh niet perfect is, maar wij doen ons best.
Toch vind ik het leuk om even wat plaatjes te laten zien

Toen ik Pooh 2 jaar geleden kreeg was ze heel scheef, op eigen benen lopen was echt een ding. Rechtuit hebben we het maar helemaal niet over

We zijn buiten lekker gaan trainen om haar rechter te krijgen, ook met het oog op behoudt van de benen en de rest van het lichaam.
Pooh is overigens een 17 jarige merrie. Afstamming: Marok x Magister. Moeder: Mariet van de Karnemelkspot
1. Ze wordt van voren hier wat sterk. Zelf ben ik snel geneigd om in mijn heupen wat scheef te zitten

2.

3. Vooruit kijken.... wel enthousiast over het totaalplaatje

4. Galop blijft echt een lastig dingetje. Pooh vindt het ook erg moeilijk. Toen ik haar net kreeg 2 jaar geleden kon ze amper een volte galopperen. Dus we gaan vooruit!

5. hier wordt ze wat strak

6. Ik had al in geen tijden meer gesprongen, perfecte springhouding? nee zeker niet

7. Lekker koppie van d'r

8. en we sluiten even af met een mooie foto op de hei!

een reactie vinden wij altijd leuk! kritiek mag zeker, maar zullen we het opbouwend houden

wil je ons verder volgen? wij zitten op instagram! @haflingerpooh of het linkje in ons onderschrift