Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mischa

Berichten: 3500
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:38

Het meest bijzondere aan deze stralende foto’s vindt ik eigenlijk nog wel het verhaal erachter. Ik wil natuurlijk niet de nadruk van de positiviteit afhalen, maar de reden hierachter is helemaal niet leuk. Ze heeft moeten revalideren, en haar paarden moeten onderbrengen. Gelukkig bij iemand die ze goed kent en echt vertrouwen in heeft, maar hier heeft ze niet voor gekozen, en het is niet niks. En dan nog zó kunnen genieten! Daar heb ik echt een hoop respect voor :j

Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 13:20

Geweldige paarden, mooie liefdevolle foto’s met een prachtige vrouw die er uitziet alsof ze de dochter is van de 71 jarige. Heerlijk en veel geluk nog!

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 13:32

ok....allemaal ff rustig, dan kan ik tenminste de allerbelangrijkste vraag stellen aan de TS....:

TS, wil je aan haar vragen waar die Fountain of youth te vinden is????!!!!!!!

Echt gave foto's, wat een plezier en liefde spat daar vanaf :D

assebassie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-02-13
Woonplaats: in de provincie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:21

Prachtige foto's, met een bijzondere vrouw en bijzondere dieren, erg mooi om te zien <3 .

Het verhaal er achter vind ik indrukwekkend, wat een moeilijke tijd is dat wel niet geweest, en wat een geluk dat ze zo'n goeie plek gevonden heeft voor de paarden, zo'n vriendin is onbetaalbaar.
Ik hoop dat Wil nog vaak van de paarden kan genieten en wens haar veel succes met de verdere revalidatie *\o/*

anca

Berichten: 1779
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:25

Dat gezicht zegt alles <3

Heel bijzonder en wat een pracht vrouw

Talithah
Berichten: 655
Geregistreerd: 13-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:37

Heel graag wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve woorden en complimenten, geheime cremes heb ik niet want smeren doe ik sinds een jaar omdat ze zeggen dat het beter is maar niets voor mij.
Mijn paarden zijn altijd mijn allessies geweest net als mijn honden en misschien zijn het wel de tranen in mijn leven die me maken zoals ik ben.
Tranen van vreugde maar ook van verdriet, ook nu dubbel.
Iemand tegenkomen die dit voor je doet heeft dubbele tranen, wat ook in een antwoord naar voren kwam en ja dit was een weekend om nooit te vergeten en ik hoop het nog vaker te doen.
Maar wil ook vertellen dat de man van mijn vriendin mij heeft opgehaald(3 uur rijden en 3 uur terug) en ook weer thuis heeft gebracht zo.
Zulke vrienden gun ik jullie allemaal.
Nogmaals heeeeeeel erg bedankt, liefs Wil

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:46

Talithah, wat een mooie foto’s weer! Wat een geluk en vertrouwen springt er in beeld.

Fijne vrienden zeg, ook de man van TS!!

Hopelijk kun je weer even teren op het bezoek aan de paarden :)

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:54

Wat leuk om Wil weer eens te zien, op het paard!
Ik ken haar nog van het Friese Paarden Forum, hebben ooit eens een buitenrit gemaakt met een groepje waaronder Wil met Sarai nog als ik me goed kan herinneren. Ik met mijn oude Friese hengst Oeds.
Doe haar maar de groetjes, Oeds kent ze vast nog wel