Dagje op pad met Vera tijdens een wat grotere wedstrijd.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Dagje op pad met Vera tijdens een wat grotere wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-19 18:31

2 maanden geleden had ik onderstaand topic geschreven en daarin werd aangegeven dat ze het wel leuk zouden vinden om ons te volgen. Nu heb ik afgelopen zaterdag weer een wedstrijdje gehad maar mocht niet meer in mijn vorige topic reageren. Dus nu geen weekendje weg met Vera, maar dagje op pad met haar!

[RIJ-ITP] Wedstrijd Weekendje Weg met Vera

Daarom hier een nieuw wat kleiner topicje van afgelopen zaterdag! Natuurlijk gingen we weer onder de man er naartoe maar deze keer was het maar 3 km en aangezien ik als 1e van de 18 mocht kon ik gelijk naar huis rijden, naverzorgen en weer op tijd terug zijn voor de uitslag.

Van die uitslag verwachtte ik trouwens helemaal niets want het was een grote selectiewedsrijd waar de beste van de regio aan meedoen. Heb in de tijd dat ik er was geen fjord, haflinger, tinker of gewoon pony, op mijn lieve kleine wollige vera na dan, gezien.

Vrijdag zag ze er nog zo uit: :=

Afbeelding

Dat was hard poetsen dus. Maar uiteindelijk konden we op pad. Het had enorm gegoten dus onszelf ook maar in regenpak gestoken.


Afbeelding

Daar aangekomen was het best druk. Het was een grote wedstrijd, alleen al in mijn categorie deden er 18 mee. Gelukkig was Vera weer relaxed samen met mn groom toen we even moesten wachten <3

Afbeelding

Bij het losrijden was het ook best druk. Die grote dressuurpaarden komen wel imponerend op mij over als ik op Vera zit die veel kleiner is. Ook is er veel meer tumult in de bak want die paarden kunnen ook echt dramatisch reageren. Maar Veertje was braaf, vond de pasgesleepte bak wel wat eng maar daardoor ging ze wel iets mooier lopen.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ik was super tevreden. Ik had überhaupt niet eens gedacht ooit L2 te rijden met haar en dan in zo'n deelnemersveld dan moet ik echt mijn eigen doelen stellen,

We zijn gelijk weer terug naar de stal gereden en hebben haar daar naverzorgd.

Afbeelding


Afbeelding

Toen weer gauw terug en nog net een vriendin kunnen zien rijden, haar eerste keer L2 en gelijk in de prijzen dus dat was wel een feestje waard :# :#
Vera en ik kregen 173.5 en werden 14e maar het was een eerlijke terechte fijne jury met een heel protocol vol met tips. Dus alsnog tevreden gingen we weer naar huis! Op naar een volgende keer!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: Dagje op pad met Vera tijdens een wat grotere wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:29

Leuk Fleur! Knap dat je haar nog schoon gekregen hebt haha.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
Knappe Es: M2+4 , 0.80+6 <3

Anoniem

Re: Dagje op pad met Vera tijdens een wat grotere wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:33

Wat een leuk topic, doet me onwijs denken aan mijn eigen ponytijd haha!

Ziet er netjes uit, let erop dat ze van achter ook mooi actief blijft.

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:37

Wat leuk om haar metamorfose zo te zien.

Van modderpaard naar wedstrijdpaard.

Ziet er goed uit! Ook al zijn jullie niet zo hoog geëindigd, jullie zijn een ervaring rijker en hebben tips mee om weer voldoende mee aan de slag te kunnen.

[o]F zegt;"Ik heb ook een pony, maar die is in de hemel".
Je wordt gemist kleine witte vriend.
Rust zacht

Vientje

Berichten: 4935
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:41

Wat leuk om te zien Fleur! Als je kijkt waar jullie vandaan komen dan is het toch ook zeker een pluim waard, zelfs als jullie nu niet zo hoog eindigen in zo'n groep. Jullie zijn er toch maar mooi wel gekomen :) Fijn zo lekker nuchter door blijven gaan samen hoor!

Miep & Pinda & Jipje :+:

LadyUrsy

Berichten: 679
Geregistreerd: 20-10-13

Re: Dagje op pad met Vera tijdens een wat grotere wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:46

Wat een leuke beschrijving van jullie dag. En verrassend om iemand die geen winst heeft gescoord hier zo op te zien reageren. Jullie komen er samen wel <3 , lekker blijven oefenen en vooral genieten.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Dagje op pad met Vera tijdens een wat grotere wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 14:49

Ik vind jullie echt een leuke combinatie om te zien! Sowieso ben ik veel meer van de pony's dan van de paarden. :D
Fijn dat je zelf ook tevreden was en je goed in het protocol kon vinden. Op naar de volgende wedstrijd en het volgende fototopic?

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Anoniem

Re: Dagje op pad met Vera tijdens een wat grotere wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 07:13

En wederom een fijn topic! 8-) Jouw merrie doet mij denken aan mijn ruin. Fijn ook dat je wat kon met het commentaar op je protocol! :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers