Een jaar vol plezier/bloopers en gekkigheid!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jodi93

Een jaar vol plezier/bloopers en gekkigheid!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-18 17:33

Wat kan er veel gebeuren zeg in een jaar :=

December 2017
In december hebben we niet veel kunnen doen er lag sneeuw en de bak was bevroren. Wel een mooie gelegenheid voor sneeuw foto's natuurlijk :)

Afbeelding

Januari
Inmiddels lag de nieuwe bakbodem erin en konden we eens serieus beginnen met rijden *\o/* Nog lang niet perfect maar de eerste stappen waren gezet!
Afbeelding

Februari
Februari hebben we rustig doorgetraind voor zover het weer het toeliet en hebben we ook geen bijzondere dingen gedaan.

Maart
Ja nu komt het :') ik had me opgeven voor de puppy springlessen op stal.. Ik en springen := dat doe ik al jaren niet meer..
Dus uiteraard rustig begonnen met de cavaletti lessen en een beetje opbouwen naar een mini sprong. Wat Floor aan de ene kant heel leuk vond en aan de andere kant echt dood eng vond haha

Afbeelding

En het kan niet altijd goed gaan :') Verkeerde carrière gekozen :')

Afbeelding

April
Ik heb samen met een stalgenoot een leuk gezellig onderling concours geregeld op stal. Voor de kinderen een spelletjes onderdeel en voor de volwassenen springen en dressuur. We hebben het springen inmiddels stopgezet en zijn gaan focussen op de dressuur. Ze deed het echt super en ik heb vreselijke faalangst maar ondanks dat kon ik er met een goed gevoel op terug kijken!

Afbeelding

Mei
Er gaat geen jaar voorbij dat ik geen fotoshoot doe met Floor dus ook dit jaar moest ze er weer aan geloven. Ik had zelfs een stalgenoot overgehaald om met de shoot mee te doen :')
Heel soepel ging het vooraf niet.. We gingen er lopend heen wat niet heel ver was maar wel een mooie hindernisbaan. Eenmaal aangekomen vond mevrouw het allemaal niet nodig en trok zich los om in volle galop door het parkje weg te rennen richting de drukke 50 km per uur weg.. Gelukkig bleef de pony van mijn stalgenoot rustig en koos Floor eieren voor haar geld en kwam ze terug. Daarna hebben we een leuke shoot kunnen doen.
Met dank aan Marjolein Smit Fotografie

Afbeelding

Afbeelding

Juni

Juni was niet heel bijzonder. We reden gewoon rond en ik bestelde een nieuw naambordje voor Floor *\o/*

Afbeelding

Juli
Wat was het een warme maand zeg!
Floor had ook last van de warmte en ik dacht ach we kunnen de watermeloen wel eens proberen :')
Nou dat lustte mevrouw wel.

Augustus
Ook augustus was nog warm en ik was op zoek gegaan naar een bijrijder voor 3x in de week. Floor had zoveel energie en die moest echt 6 dagen wat doen. Inmiddels een leuk meisje gevonden waar Floor goed mee klikt dus helemaal blij!

September
We gingen een paar keer op buitenrit wat Floor heel leuk vond en ik vooral heel spannend.. De rem was nog een beetje onbekend maar we hebben vooral veel kunnen genieten.

Oktober
Dit was een drukke maand. Ik doe altijd rare dingen met mijn paard en dus moest er deze maand ook weer circuscapriolen vertoond worden :')
Ook reden we onze 3e onderlinge wedstrijd op stal wat resulteerde in een mooie 3e plaats! *\o/*

Afbeelding

November
Het koudere weer kwam eraan en ik wou graaf een nieuwe deken. Dus natuurlijk een roze besteld :')
Ook kreeg iedereen op stal een halster met de naam erop. Makkelijk voor degene die binnen moet zetten haha
Afbeelding

December
Een drukke rumoerige maand die bijna om is. Zo gingen we voor de eerste keer op onderlinge wedstrijd op vreemd terrein. Dit was een kerstconcours en je mocht verkleed. Dus wij gingen als Mickey Mouse. Want dat had ik in november ook op haar bil geschoren := Ook zijn we de laatste week december naar deze stal verhuisd. Ik wil wat meer fanatiek gaan trainen en ondanks dat we dat altijd in weer en wind deden in de buitenbak wil ik toch graag verder komen. En kwamen we op het punt dat ik daar toch altijd een goede bak voor nodig heb. Dus gekozen om te verhuizen naar een binnenbak.

Met dank aan Digidiede Fotografie
Afbeelding

Afbeelding

Op naar een sportief en (met een beetje gekkigheid) nieuwjaar! *\o/*

♥ Floria - Carla (Oscar x Ekstein) Volg ons op Instagram!! kwpn_floor!!
♥Floyd (Ansgar Skellerod x Kaspar) (verkocht)
rip HARRY Y;( 11-01-2012 http://fjordharry.webklik.nl/page/homepage

_Sofie

Re: Een jaar vol plezier/bloopers en gekkigheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:06

Aansprekend paard :j En lekker mak zo te zien, met al die gekkigheid die je uit kan halen :D

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-19 17:23

_Sofie schreef:
Aansprekend paard :j En lekker mak zo te zien, met al die gekkigheid die je uit kan halen :D

Haha zo wel maar soms is het ook echt een merrie hoor :')

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 10:11

Heel leuk paard! Heerlijk dat ze zo rustig blijft onder al jouw capriolen!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 10:19

Wat een leuke foto s! En heerlijk, dat filmpje dat je afstapt door aan je stal te hangen :')

Be kind to yourself
Ik hou nu al van Wakkerdam

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 10:21

Wat een leuke foto's! Het plezier straalt er vanaf!

matespony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 10:25

Mooie foto's!

Keep calm and love horses!

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:59

Mooi paard hoor! Veel plezier dit jaar voor jou en je bijrijder ;)

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-19 12:47

amado7 schreef:
Wat een leuke foto s! En heerlijk, dat filmpje dat je afstapt door aan je stal te hangen :')

Ja dat was 1x en nooit weer :') wel leuk om te doen maar had de volgende dag spierpijn :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie