2018 een jaar dat...

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xxxmh

2018 een jaar dat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-18 12:32

☆ Ik eindelijk de F14 heb uitgereden (heb die proef 7 keer gereden en we hebben 3 winstpunten nodig haha). De manege waar ik op rijdt is ook begonnen vanaf september met de zilveren opleiding. Ik was samen met 3 anderen de eerste van de manege die dit mocht gaan rijden. Ik begon in de B en je rijdt op een vast paard de wedstrijden en dat is voor mij Roger. Ik heb nu 2 wedstrijden in de B gereden en voor beide wedstrijd een winstpunt gereden!

Uitslagen van 2018:
F14 Roger-220 punten-2e prijs
F14 Ariel-230 punten
F14 Roger-232 punten-1e prijs
B Roger-192 punten-1e prijs
B Roger-186 punten

Afbeelding
De bruine is Ariel en het andere paard is Roger.

☆ Ik met het carrousel team een 2e plaats hebben behaald in de 1e divisie op manege Groenewoude in Woudenberg. We hebben er een heel jaar hard voor getraind en dit hadden we niet verwacht. Ik reed op het paard Roger en ik zelf heb in de 4 jaar dat ik carrousel rijdt nog nooit zo'n fijne proef gereden!

Afbeelding

☆ Mijn bijrijdpaard ging verhuizen van stal. Om 8 uur in de ochtend zijn we met de paarden (eigenaar haar broertjes en moeders paarden gingen ook mee verhuizen) naar de nieuwe stal gelopen zodat ze meteen in de nieuwe kudde het land op konden. Het was even spannend toen ze het land op gingen (apart merrie en ruinen land) maar het ging gelukkig allemaal goed.

Afbeelding
En je bent een haflinger of niet haha grasssss :+ (bruine paard is het paard van haar broertje. Ze hebben nooit samen gestaan op de vorige stal maar nu kunnen ze niet meer zonder elkaar)

☆ Ik al een tijd geleden een fotoshoot gewonnen en die heb ik eindelijk kunnen doen. Ik heb dit met mijn bijrijdpaard Summer gedaan. Summer is een haflinger merrie uit 2007 en haar vader is Nepal die ik al bijna 3.5 jaar bijrijdt. Ik had echt mazzel met het weer want het was wel bewolkt in de ochtend tijdens de fotoshoot maar toen we net klaar waren begon het te regenen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

☆ Summer zich na even wennen zich al snel goed voelde op de nieuwe stal. Het trainen gaat steeds beter, op het land/paddock staat ze steeds vaker te kroelen met andere paarden en ze lekker ontspannen ligt (dit heb ik zelf nauwelijks gezien op de vorige stal).

Afbeelding

☆ Ik een vrijheids dressuur clinic heb gedaan op stal. Ze deed dit echt heel goed en wil dit vaker gaan doen! Helaas niet veel foto's van maar deze vond ik wel heel schattig <3. Geloof dat dit snoepje weigeren was.

Afbeelding

☆ Ik Sinterklaas en Amerigo weer mocht helpen met de intocht! <:) :){

Afbeelding

☆ Ik eigenlijk heel weinig foto's heb gemaakt met Summer (goede voornemen van 2019 haha). Toch om af te sluiten een paar foto's ♡

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In 2019 ga ik weer verder met genieten van Summer, hard trainen in de carrousel en lekker verder met de wedstrijden in de B!

Fijne jaarwisseling iedereen!

❤ Summer ❤
F14+4 & B+10

antje_vip

Re: 2018 een jaar dat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 16:12

Wat een toppaardjes <3

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie