Januari
Samen met kleine Charlie een buitenrit op Fries Bootz

Februari
Naast de dagelijkse ritjes in en rond Nigtevecht niets geks...

Maart
Ook de klos bij de tandarts, hij mist inmiddels aardig wat kiezen en de rest zijn slechts holle cupjes....
dus beetje voorzichtig met de tandjes.

We zijn in maart nog een keer naar de Lage Vuursche geweest, daar rijden we al 23 jaar rond dus dat moest nog een keer gebeuren.

April, nog 1 keer een mooie strandrit in Noordwijk gemaakt

en horseboarding opgepakt,

Mei, de opfok mag weer naar buiten, dit doen we ieder jaar en ik hoop dat nog lang te kunnen doen .

10 Mei werd Chico 30, uiteraard een feestje op stal, versierd met een borrel en hapjes geregeld door stagenootjes!

Ook in mei nog 1 keer cow-clinic bij Willem, dit is ver rijden en dat wordt echt te zwaar. Jammer want Chico vindt het geweldig

Juni, we blijven buitenritjes maken, dit keer hoorneboegse Heide

Juli,
Nog 1 keer zwemmen in Nederhorst den Berg, toen ik hem kocht deden we dat daar ook.
dus dat wilde ik nog een keer, en Charlie ging mee achterop.

Augustus,
lekker ritjes maken door de weilanden...

En een weekend naar Kootwijk, nog 1 keer het rondje om de Dikke Bart.... heerlijk

November, de opfok gaat weer naar binnen, in verschillende groepjes halen we de dames en heren weer op.

December, 1 dag sneeuw....die hoort erop

Chico wordt ook voor coaching-sessies gebruikt.
Afijn, Chico wordt 10 mei 2019 alweer 31.
We rijden nog dagelijks een rustig rondje en ik hoop dat we in 2019 nog veel heerlijke ritjes kunnen maken samen en nog een paar keer de opfok kunnen binnen en buiten zetten.
Lange trailer ritten doen we niet meer, hij heeft moeite met de combinatie lang op de auto en dan óók nog een lange rit. We gaan een stapje terug en zolang hij er nog plezier in heeft gaan we lekker door.