2018, alleen maar...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

2018, alleen maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-18 21:07

...genieten!

Wat een fantastisch jaar was 2018! Eind vorig jaar([RIJ-ITP] 2017, een jaar vol buitenritjes!) hoopte ik in 2018 weer heel wat mooie buitenritjes te maken. En dat is zeker gelukt! Wat een mooie ritjes heb ik weer mogen maken dit jaar. In dit topic een overzicht met de leukste foto’s en filmpjes van mijn ritjes afgelopen jaar! Kijk mee en geniet! :)

Ik begon het jaar met in januari een fris winters :brr: ritje op IJslander Hûnar, even ontspannen na een spannende deadline van mijn opleiding(ik was de eerste helft van dit jaar namelijk bezig met afstuderen).
1 Afbeelding
Strandrit op Hûnar

In februari en maart was ik weer heel druk bezig met afstuderen -:) , dus weer even geen tijd voor een lekker buitenritje.

In april begon het einde van mijn studie langzaam in zicht te komen en werd het ook weer wat beter weer, dus eindelijk weer tijd voor een lekker buitenritje, gewoon lekker thuis op de manege op Ory!
2 Afbeelding
Strandrit op Ory

Ook in mei heb ik weer een strandritje gemaakt, helaas nog geen prachtig zonnig ritje, maar ondanks dat was het weer genieten, ook nu weer lekker thuis op de manege op m’n favo manegepony Zora!
3 Afbeelding
Strandrit op Zora

Juni was de maand van de allerlaatste lootjes van het afstuderen, dus nog even doorbijten! Deze maand dus even alleen gelest op de manege, waarvan ook een keer een lesje springen op Pablo!
https://myalbum.com/photo/IwQolGhWvn6r/540.jpg

In juli kon het échte genieten beginnen! Het harde werken was niet voor niks geweest, mijn diploma was binnen -:) *\o/* en de zomervakantie kon beginnen {:} !
https://myalbum.com/photo/yBNBPCUeANyt/540.jpg
4 Afbeelding

Allereerst maakte ik met mijn zus en een vriendin een heerlijk ritje op IJslander Gletta, wat was het prachtig!
5 Afbeelding
Strandrit op Gletta

Vlak daarna vertrok ik voor 2 weekjes naar Stal 't Reelaer in het mooie Overijssel. De eerste week heb ik genoten van een weekje TREC op IJsco Jazz en de week erna heb ik geholpen als BG. Ik heb beide weken ontzettend genoten! :)
6 Afbeelding

7 Afbeelding

8 Afbeelding
TREC week op Jazz

Eenmaal terug thuis, inmiddels augustus, heb ik ook op de manege nog een paar lesjes buiten gereden, op het strand en op het weiland. En aan het eind van de zomervakantie ben ik met mijn zus en 2 vriendinnen nog een keer op strandrit geweest, dit keer op IJslander Skippa, wat een lieverd!
9 Afbeelding
Strandrit op Skippa

Eind augustus begon dan het werkleven, maar ook in september heb ik nog genoten van een heleboel leuks. Allereerst ging ik naar Horse Event.
10 Afbeelding

Ook ging ik nog een keer naar het strand, helaas wel met een beetje regen, maar dat mocht de pret zeker niet drukken!

Na het ritje met wat regen in september, was in oktober het zomerse weer {:} , weer even terug. En daar heb ik nog even volop van genoten!
11 Afbeelding
Strandrit op Bloem

In de herfstvakantie heb ik een rit gemaakt die al een tijdje op mijn wensenlijstje stond, namelijk over het Kootwijkerzand! Wat was dit gaaf, we hadden weer onwijs geluk met het prachtige weer, het leek wel zomer!
12 Afbeelding
Kootwijkerzand op Ibe

Na de herfstvakantie werd het dan toch wat kouder :brr: en in het laatste weekend van oktober organiseerde de manege een thema buitenrit met als thema Halloween. Ondanks de ijskoude wind, was het ook nu weer genieten!
13 Afbeelding
Halloweenrit op Ory

In november heb ik mijn enige wedstrijdje van het jaar gereden, wat heel fijn ging! En ook maakte ik weer een heerlijk strandritje op IJslander Gunnar, wat een tof paardje!
14 Afbeelding
Strandrit op Gunnar

En ook in december heb ik nog een buitenrit gemaakt. Lekker thuis op de manege met als thema kerst! {:) <|- Hier helaas geen beeldmateriaal van, het was namelijk nogal een regenachtige dag, maar ondanks dat hebben we weer genoten!



Ik heb ontzettend genoten van alle mooie ritjes het afgelopen jaar en hoop volgend jaar natuurlijk weer net zo te kunnen genieten! Op naar 2019! :wave:

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Re: 2018, alleen maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:18

Wat een knap verslag van een topjaar! Geniet van 2019!

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-18 22:38

Riel schreef:
Wat een knap verslag van een topjaar! Geniet van 2019!

Dankjewel! :)