Een jaar vol overwinningen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Een jaar vol overwinningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-18 21:58

Meet Hendrick, mijn zesjarige ruin van Colonist x Torino. Aan het begin van dit jaar was ik het vertrouwen in hem volledig kwijt. Hij was me de baas en ik heb hulp van een prof gezocht. In maart van dit jaar voor het eerst weer zelf thuis. En dit nadat ik gezegd heb nooooit weer op dit paard te stappen....
Afbeelding

Het gras groeide lekker thuis en daar genoot meneer volop van.
Afbeelding

Het rijden thuis ging steeds beter- ik genoot weer van hem en het trainen!
Afbeelding

Stoer, stoerder, stoerst.
Afbeelding

Genoeg vertrouwen opgebouwd om weer eens op wedstrijd te gaan en gingen gewoon verder waar we gebleven waren: Twee eerste prijzen mee naar huis in het L2. Bij mij kwamen alle emoties van het doorzetten met dit talentvolle maar niet zo simpele paard eruit en kon ik wat traantjes wegpinken. Trainen ging nog steeds lekker;
Afbeelding

Nog een aantal wedstrijden gereden en nooit zonder prijs naar huis.

Nieuwe uitdaging- samen vertrouwen opbouwen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lekker vrolijk aan de longe in september.
Afbeelding

Ook het M1 debuut gemaakt en daar bij een eerste en tweede prijs (198 en 187 punten) mee naar huis.

En weer een mijlpaal, samen met mijn man op de fiets een buitenrit vanaf stal! Wat was ik trots op ons.
Afbeelding

Tijd om ons samen eens vast te leggen, mijn blik naar Hendrick spreekt boekdelen;-)
Afbeelding

Door drukte op mijn werk en het mindere weer even de training op onderhoudsniveau om straks in het nieuwe jaar weer een tandje bij te zetten in de M2. We blubberen lekker door!
Afbeelding

Super trots op ons en mezelf, ik heb doorzettingsvermogen uit mijn tenen moeten halen maar het was het waard. Ik hoop dat we deze stijgende lijn beet kunnen houden en op naar het Z!

SharonBdB

Berichten: 95
Geregistreerd: 29-01-16
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Een jaar vol overwinningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 22:18

Wat super fijn dat je hebt doorgezet. En kijk hoe goed jullie het doen! +:)+ *D

Olympia96

Berichten: 3296
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Een jaar vol overwinningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 07:52

Wat een mooi overzicht! Heel herkenbaar de fase waar je in hebt gezeten en goed opgelost ook. Soms is het (h)erkennen van je eigen tekortkoming en hulp vragen een enorme kracht. Gaat helemaal goed komen met jullie! Veel plezier en succes :-)

Myour

Berichten: 3402
Geregistreerd: 21-05-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Een jaar vol overwinningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 16:19

Stoer paard, en super dat je hebt doorgezet. Op naar het Z in het nieuwe jaar!

nps
Berichten: 1979
Geregistreerd: 12-09-11

Re: Een jaar vol overwinningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 18:56

Heel gaaf paard, goed dat je hebt doorgezet zeg, resultaat mag er zijn! Mag ik vragen wat voor problemen je tegenaan liep onder t zadel? Heb ook een tuiger die ik afentoe wel achter het behang wil plakken ;)

linky

Berichten: 3625
Geregistreerd: 29-08-05
Woonplaats: Grun'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 11:03

Top gedaan hoor! +:)+