Genieten van de herfst met tinker Jil

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reegle

Berichten: 113
Geregistreerd: 13-04-08
Woonplaats: Sint-Michielsgestel

Genieten van de herfst met tinker Jil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-18 20:34

Omdat mijn lieve vriendin zo'n mooie herfstfoto's van ons heeft gemaakt vorig weekend moet ik wel een topic aan maken om ze met jullie te delen <3

Tinker Jil is nu alweer 2 jaar mijn knappe verzorgpony, we begonnen enorm onzeker aan ons avontuur, rustig aan samen een beetje in de bak rondhobbelen, het vertrouwen weer op zien te bouwen, opnieuw leren ontspannen en het plezier in het paardrijden terugvinden waren hoofddoel. Om een beetje een idee te geven: ik durfde tijdens de eerste keren samen rijden in de bak niet eens aan een los teugeltje rond te stappen, had erg veel angst gekregen na een paar vervelende ervaringen met een ander paard in combinatie met mijn doemdenken :')

Hier reed ik haar een kleine 3 maanden en begon de ontspanning en het plezier langzaam terug te komen:

Afbeelding

Al snel maakten we samen onze eerste buitenritjes wat nog wel héél erg spannend was!

Afbeelding

Als je iets maar graag genoeg doet dan zet je door, dus hebben we heel veel geoefend met de nodige tegenslagen maar we kunnen nu eindelijk weer een beetje genieten. Momenteel maken we zelfs bitloos het bos onveilig! :+:

Afbeelding

Dan nu de geweldige herfstfoto's in het bos waar ik super blij mee ben <3

Afbeelding

Afbeelding

Toen ging het zadel eraf want mevrouw werd wat ongeduldig van het poseren en steeds heen en weer rijden >;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna de stoute schoenen aangetrokken en nog heel even zonder zadel opgestapt. Ik weet het; geen cap / geen bit / geen zadel zo in het bos dat is niet bepaald veilig, maar die paar minuten dat ik er zo heel even op zat, dat is voor mij wel het ultieme bewijs dat het vertrouwen al flink gegroeid is! ! Dus de volgende foto's zijn dan ook extra bijzonder <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:wave: en een leuk berichtje vinden wij heel fijn!

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: Genieten van de herfst met tinker Jil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 22:58

Wat fijn dat het vertrouwen tussen jullie ontzettend is gegroeid! Jullie zien eruit als een hele fijne en vrolijke combinatie! <3

Lienhorse
Berichten: 2
Geregistreerd: 08-11-18

Re: Genieten van de herfst met tinker Jil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 19:09

fijn dat je weer vertrouwen hebt mooie foto's <3