Met de winter om de hoek en de constante zorgen heb ik besloten om me even terug te trekken. Paar stapjes terug en dan weer naar voren, zeg maar. Ik ga mij in de wintermaanden richten op andere dingen omdat het verzorgen van (niet berijdbare) paarden mij in de winter ontzettend veel pijn geeft (helaas, want het is natuurlijk onwijs leuk).

Maar goed, afgelopen jaar heb ik wel een onwijs leuk paard gereden en verzorgd. De herinneringen hier aan plaats ik graag nog één laatste keer hier op Bokt, EJL-ITP met Rana!

De foto's staan zo veel mogelijk op volgorde.

[1.]

[2.] Lekkere zomer avonden!

[3.] Naar de hoefslag wijken pakten we snel op (voor de blessures)

[4.] Krachtpatsertje

[5.] Lekker buiten wandelen en grasjes mee pikken!

[6.] Zo durfde ik er ook eindelijk eens zonder zadel op, en dat ging ook super.

[7.]

[8.]

Helaas was het vooral heel veel stapwerk, omdat Rana een blessure had (aanhechting bij een knie was beschadigd). Maar daardoor leerde we haar wel leuke grondwerk trucjes!
[9.]

[10.]

[11.] Op de koude dagen tijdens de blessure gingen we nog wel eens op stap, zodat ook ik in beweging bleef.

[12.]

En dan, afgelopen zomer, 2018. Laatste rijfoto's met lieve Rana voordat ik besloot om even al mijn privé dingen op een rijtje te zetten en mezelf een pauze te geven.
Ja, ik mis het vreselijk. Ik kan niet wachten tot het weer voorjaar wordt, of tot er opeens iets wonderbaarlijks gebeurd waardoor ik van gedachten verander. Nu eerst maar eens van de rut genieten.

[13.]

We hadden dan wel zoveel 'tegenslagen' dat weerhield ons er niet van om alsnog leuke dingen te doen en plezier te hebben. Heb er absoluut geen spijt van dat ik Rana ben gaan verzorgen en ga haar en haar baasje zeker erg missen.

[14.]

[15.]