Wat 2018 voor ons inhield

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kategida

Berichten: 245
Geregistreerd: 05-08-17
Woonplaats: België

Wat 2018 voor ons inhield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-18 15:15

Een jaartje erbij


Hoi! Dit zijn Arthas en ik. Arthas heb ik in september 2017 gekocht.

Afbeelding

Kort na nieuwjaar maakten we onze allereerste buitenrit samen!

Afbeelding

Eind januari ben ik jammer genoeg erg lelijk gevallen omdat Arthas schrok en ervandoor sjeesde.
Bij ons bezoekje aan het ziekenhuis bleek ik een scheurtje te hebben in mijn pols met een lichte hersenschudding.
Dat betekende enkele weken geen paarden en heel veel rusten.



In februari zijn we verhuisd naar een nieuw stalletje.
Arthas en mijn vriend keurden het nieuwe plekje helemaal goed.
Kijk ze lekker knuffelen samen!

Afbeelding

Van februari tot en met juni hield ik het rustig. Ik had nog enorme last van mijn pols.
Dat waren de maanden van lekker poetsen, knuffelen, grondwerk, wandelen en wassen.

Afbeelding
Afbeelding

In juli maakte Arthas een nieuw vriendinnetje in zijn nieuwe weidegroep.
Ze plakten echt continu samen en waren een enorm schattig koppeltje.

Afbeelding

In augustus kreeg ik terug zin om te rijden. Een halfjaar na mijn val.
Ik kan je vertellen.. ik was bang. Maar ook ontzettend blij om terug in het zadel te zitten.
Natuurlijk laten we ons dan ook van onze mooiste kant zien!

Afbeelding

Al gauw maakten we onze allereerste buitenrit samen na mijn val.
We gingen wel eens wandelen in de nieuwe omgeving, maar dit was de eerste keer in het zadel!
Oh wat was hij braaf en ontzettend lief!

Afbeelding

Die buitenrit was zo leuk... al gauw volgden buitenrit nummer 2.. 3.. 4..

Afbeelding

Afbeelding


Ook een keertje met een picknick met mijn vriend en zijn grootmoeder. Ontzettend leuk!

Afbeelding

In september kregen we onze eerste les samen. Ik was enorm verroest na al die tijd niet te rijden en in korte tijd hebben we enorm veel bijgeleerd.
Ik probeerde ook zo'n 3x per week te trainen. Jammer genoeg ben ik er nu eventjes mee gestopt omdat ik mijzelf echt te zwaar vind.
Door een dipje, medicatie, ongezonde leefstijl en andere dingetjes ben ik enorm veel aangekomen.
Na het zien van alle foto's die dag vond ik het plaatje zo lelijk dat ik besloot eerst af te vallen voor ik terug op mijn paardje zou stappen.

Misschien leuk om erbij te vertellen. Tijdens mijn tweede les viel ik! Balansfoutje van mij. Gelukkig viel ik deze keer lekker zacht op mijn kont.
Gek om te zeggen misschien... maar wat was ik trots dat ik op mijn bips ben gevallen. :o
Mijn instructeur kon ook goed om mij lachen toen ik hem vertelde trots te zijn op mijn "goede val".

Afbeelding
Afbeelding

Dus nu wandelen we maar weer lekker aan de hand in het bos.

Afbeelding

Dankjewel voor het lezen en kijken. :+:
Hoefjes van Arthas (en zijn vriendinnetje)

Afbeelding


littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Re: Wat 2018 voor ons inhield

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 17:43

Wat een aansprekend koppie heeft hij. Knap dat je al zo snel weer over je angst heen bent gekomen. En ik snap dat vallen zonder pijn doen je kan helpen. Vind het trouwens een hele nette keuze om niet op je paard te stappen, zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen. Veel succes aankomend jaar, dan hopelijk meer km's in het zadel ;)

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

Narcissa
Berichten: 3046
Geregistreerd: 29-03-15

Re: Wat 2018 voor ons inhield

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:51

Wat een leukerd! Heftig dat je zo lang last hebt gehad van je pols. Kan me goed voorstellen dat je de eerste keer met een bang hartje bent opgestapt. Gelukkig duurde dat niet lang en konden jullie snel weer van elkaar genieten :D

Ook hier mijn complimenten dat je niet meer opstapt tot je gewicht weer beter is! Deed iedereen dit maar.

Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Wat 2018 voor ons inhield

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:54

Wil je ook even een compliment geven dat je denkt aan je paard vanwege je eigen gewicht. Een hele goede stap in de goede richting. Ik weet zeker dat het je gaat lukken!
Succes en mooi overizcht!



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers