Voetjes van de vloer met Sjaak (v. El Capone)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Voetjes van de vloer met Sjaak (v. El Capone)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:05

Hey wat leuk! Sjaak en jij in uitgelicht.
Jullie zien er leuk uit zo samen :D

Jammer dat we niet meer bij elkaar in de buurt wonen maar je bent alijd welkom om een keer bij mij de veluwe te komen verkennen. *\o/*
Maar je bent pas 2 keer in het bos geweest met hem toch?

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-18 16:55

Sure_lee schreef:
Hey wat leuk! Sjaak en jij in uitgelicht.
Jullie zien er leuk uit zo samen :D

Jammer dat we niet meer bij elkaar in de buurt wonen maar je bent alijd welkom om een keer bij mij de veluwe te komen verkennen. *\o/*
Maar je bent pas 2 keer in het bos geweest met hem toch?

Thanks! :D

Ohh. Aan dat aanbod ga ik je zeker houden! Dat lijkt me echt geweldig! Hoelang is t met de trailer naar jou..? Het zou opzich wel een keer kunnen *\o/*

Rijdend zijn we nu 2x in de bossen geweest. Maar ik probeer nog wel eens na het rijden of op een 'vrije dag' wandelend door de bossen te lopen. Mag namelijk nog niet alleen op buitenrit van m'n vader :').
Op de vorige stallen probeerde ik het trainen nog wel eens af te wisselen met longeren of balkjes, of iets anders. Maar merk dat zo'n bosrit wel lekker verfrissend is voor z'n koppie :D. Dus ik wil proberen in t weekend naar t bos te gaan, met m'n vader mee op de fiets. En anders lopend, haha

BrittS

Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Re: Voetjes van de vloer met Sjaak (v. El Capone)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 16:59

Wat een leuk paard! Rijden ziet er vriendelijk uit. Fijn dat hij voor de afwisseling ook lekker mee het bos in gaat :D

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:06

Geeft zich op als vrijwilliger om mee te gaan op bosrit met ponypaardkoe. :Y)
Spoiler:
Voor zolang het nog kan met obesitasponypaardkoe

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Re: Voetjes van de vloer met Sjaak (v. El Capone)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-18 18:52

@Britt
Dankjewel!

@Sharon
JA! Gaan we doen. Sjaak en Cat kunnen we binnenkort nog wel eens doen!

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Re: Voetjes van de vloer met Sjaak (v. El Capone)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 19:19

Mooi paard heb je onder je kont! Ziet er goed uit 8-)

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-18 21:14

maria1990 schreef:
Mooi paard heb je onder je kont! Ziet er goed uit 8-)

Thanks! :D

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 06:36

xPearl schreef:
Sure_lee schreef:
Hey wat leuk! Sjaak en jij in uitgelicht.
Jullie zien er leuk uit zo samen :D

Jammer dat we niet meer bij elkaar in de buurt wonen maar je bent alijd welkom om een keer bij mij de veluwe te komen verkennen. *\o/*
Maar je bent pas 2 keer in het bos geweest met hem toch?

Thanks! :D

Ohh. Aan dat aanbod ga ik je zeker houden! Dat lijkt me echt geweldig! Hoelang is t met de trailer naar jou..? Het zou opzich wel een keer kunnen *\o/*

Rijdend zijn we nu 2x in de bossen geweest. Maar ik probeer nog wel eens na het rijden of op een 'vrije dag' wandelend door de bossen te lopen. Mag namelijk nog niet alleen op buitenrit van m'n vader :').
Op de vorige stallen probeerde ik het trainen nog wel eens af te wisselen met longeren of balkjes, of iets anders. Maar merk dat zo'n bosrit wel lekker verfrissend is voor z'n koppie :D. Dus ik wil proberen in t weekend naar t bos te gaan, met m'n vader mee op de fiets. En anders lopend, haha


Gezellig! Ik maak bijna altijd een tocht op vrijdag en zondag. Did stuur maar een bericht als je een keer wilt afspreken.
Simone deed er met de trailer zondag 1 uur en 20 minuten over vanaf mijn oude huis.

darkadia

Berichten: 5247
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 06:58

xPearl schreef:
@Karin
Dankje! We hebben nu een ander zadel! En over tijdje, als hij weer wat is veranderd (hij is namelijk wat afgevallen waardoor vorige zadel te breed werd) qua vetjes en spier, gaan we weer verder kijken :)

@Knakker
Dankjewel :D

@Darkadia
Ik rij hem meestal 4x per week. De ene keer 3x, als dat zo uitkomt. Vaak is het dan 3x trainen en 1x bos per week. Gemiddeld rij ik een halfuurtje. Maar soms doe ik alleen loswerken en ben ik met 15/20min klaar en de ene keer zijn we wat serieuzer bezig en rijden we rond de 30/40min. Maar ik probeer nooit 4 dagen 40min te rijden ofzo. Ik probeer mn training wel veel af te wisselen.
De lessen zijn wel wat zwaarder en langer dan mijn 'normale' training. Maar dan probeer ik daarna weer even rustig aan te doen :).
Het bos in durfde ik eerst niet met hem, aangezien ik wat angst had met rijden (vooral begin dit jaar door 2x een flike smak op de grond :')), maar dat is helemaal weg en nu probeer ik toch wel elk weekend een rondje bos te doen. Merk inderdaad dat hij dat helemaal geweldig vind!


Klinkt als een mooie verdeling! :) En oei, die val, van hem af? Wel fijn dat het nu goed gaat! Kan jouw vertrouwen ook weer groeien :)

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-18 09:20

@Shirley
Is opzich nog te doen. Sjaak is alleen niet gewend om zo lang op de trailer te staan, en weet nog niet of ik van m'n vader dat hele stuk naar jou mag rijden :'). Maar we kunnen volgend voorjaar wel kijken! Want naar de Veluwe lijkt me wel erg gaaf!

@Darkadia
Haha ja, van hem! Vorig jaar eind December ben ik 2x van hem afgevallen binnen een paar minuten ( :') ), en dat heeft wel een deuk gegeven. Was zeker niet zijn schuld. De eerste keer schrok die en de tweede keer had hij natuurlijk nog wat spanning van mijn eerste val en was het wss een combi van alles waardoor we een kleine rodeo kregen haha. Hij heeft nooit meer zo raar gedaan.
Maar gelukkig gaat alles nou weer goed, haha!

Rooompie

Berichten: 432
Geregistreerd: 29-11-08
Woonplaats: Bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:42

Dat ziet er keurig uit zeg!

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-18 10:05

Rooompie schreef:
Dat ziet er keurig uit zeg!

Dankjewel :)

Josienx
Berichten: 219
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:59

Wat ziet het er makkelijk uit bij jullie haha. Heel gaaf dier! :D

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-18 16:30

Josienx schreef:
Wat ziet het er makkelijk uit bij jullie haha. Heel gaaf dier! :D

Haha dankjewel!