A little while ago

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BritHittepit

Berichten: 2548
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

A little while ago

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 14:46

Een tijdje geleden is mijn vriendin foto’s komen nemen, ik dacht dat ik ze al gedeeld had maar blijkbaar toch niet! Ondanks dat ze niet heel erg ontspannen en braaf was (madam stond hengstig) zijn er toch wel mooie foto s uit gekomen.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En als afsluiter nog een foto van enkele weken geleden en van vandaag
Afbeelding

Afbeelding

Anomien

Berichten: 7385
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: A little while ago

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 16:54

Leuk dier! Heel bijzonder

Maar jij bent niet echt groot toch? Vind je rug mooi recht maar ik zou je zelf iets meer op je kont willen zien zitten.

Je zadel oogt wel heerlijk, wat is het voor een?

BritHittepit

Berichten: 2548
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: A little while ago

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 17:12

Ik val soms naar voren maar mijn zadel is nadien aangepast en nu zit ik wel iets stabieler, ik heb een wow zadel dus het is makkelijk aanpasbaar! En je hebt gelijk dat ik maar een minimensje ben :o 1,53 is niet zo groot he :D

Yaralisa

Berichten: 2180
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Zeeland

Re: A little while ago

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 20:31

Mooie merrie!
Leuke foto’s om zo te hebben :)

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: A little while ago

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 09:08

Leuk paard! Mooie foto's!

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Re: A little while ago

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:36

Voor een hengstige merrie te zijn vind ik het er toch ontspannen en braaf uit zien hoor! Tof dier! Glimt mooi in het zonnetje!

JJanss
Berichten: 58
Geregistreerd: 10-10-18

Re: A little while ago

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 08:08

Mooi paard! Ziet er fijn ontspannen uit :D :D

Steppe

Berichten: 2798
Geregistreerd: 15-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 08:44

Kijk eens goed naar foto 5 (van recht voor) hoe scheef je zit of je beugels zijn of je zadel ligt scheef, daardoor knik je in je zij en dat is zonde, je kan mooi ontspannen rijden maar door deze scheefheid van jou zie ik spanning in je linker arm en ga je soort van compenseren.
En misschien kan je zadel tikje naar achter dat de schouder meer vrij ligt.

Weet niet of er een spiegel is waar je recht naar toe kan om te zien wat je doet en je nog meer afvraagt waarom.

Herken het nl van mezelf en sinds ik geen WOW zadel meer heb zit ik beter, de lucht gaf mij teveel vrijheid in mijn lijf.

BritHittepit

Berichten: 2548
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 17:06

rumay schreef:
Kijk eens goed naar foto 5 (van recht voor) hoe scheef je zit of je beugels zijn of je zadel ligt scheef, daardoor knik je in je zij en dat is zonde, je kan mooi ontspannen rijden maar door deze scheefheid van jou zie ik spanning in je linker arm en ga je soort van compenseren.
En misschien kan je zadel tikje naar achter dat de schouder meer vrij ligt.

Weet niet of er een spiegel is waar je recht naar toe kan om te zien wat je doet en je nog meer afvraagt waarom.

Herken het nl van mezelf en sinds ik geen WOW zadel meer heb zit ik beter, de lucht gaf mij teveel vrijheid in mijn lijf.


Klopt ook, maar sinds het zadel is aangepast door een andere passer (2 boommaten smaller) is het schommelen van mijn zadel en mezelf dus ook beter! Daardoor zit ik niet alleen rechter maar schommel ik ook minder in galop van voor naar achter dus de balans is zeker beter geworden

BritHittepit

Berichten: 2548
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: A little while ago

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 17:09

Heb ook een andere singel want de H singel schuurde tegen haar elleboog! Dus er zijn wel wat aanpassingen gedaan