Knolhobbelen in de bergen!

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, zonnebloem18, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pepperrr

Knolhobbelen in de bergen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-18 14:25

Hoi bokkers!

Afgelopen 2 weken was ik samen met mijn ouders naar Slowakije. Op de camping waar we stonden hadden ze zo'n leuk paard! Eigenlijk mogen gasten niet zomaar rijden, maar toen ik vertelde hoeveel ervaring ik had, en mijn moeder heel enthousiast (en een tikkeltje overdreven, want ik ben echt geen Z amazone :') ) bevestigde dat ik elk paard wel kan rijden mocht ik een poging wagen :o .

Het is inderdaad niet het makkelijkste paard, vooral (ENORM) sterk en snel, maar echt, wat een schat is het! <3 <3 <3 Ik had mijn eigen rijspullen niet bij, dus ik had iemand cap mogen lenen, in mijn spijkerbroek en sneakers erop :+ .

Het zijn niet de mooiste foto's, maar ik wilde het toch even delen met jullie :D

Afbeelding
Hier heeft hij inderdaad zijn mond open, maar ik trek hem niet open hoor! Ik probeerde met zo min mogelijk teugeldruk te werken!
Afbeelding

Afbeelding

Ik vond het een erg leuke ervaring! Zeker om zo hoog te zitten :') Ik ben zelf maar klein (1.68) en hij is zeker wel 1.80. Was even een uitdaging om erop te komen en er weer af :+ Ik heb niet lang kunnen rijden omdat hij weinig conditie heeft. Foto's zijn inderdaad alleen van de stap, maar we hebben ook gedraafd. Galopje maar niet gedaan want dat vertrouwde de eigenaresse nog niet. En ik zelf ook niet haha.
Ik hoop echt dat ik nog een keer terug kom om hem weer eens te kunnen rijden!

Internet is the biggest trickster ever. I keep accepting all cookies, but I actually never get them... -O-
Horse Reality NL: BlueMoonx
Horse Reality INT: Pepperrr (zeer inactief!!)

MistyR

Re: Knolhobbelen in de bergen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 15:22

wat een leuke ervaring! lekker genieten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie