Wup fotoshoot!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Wup fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-18 14:15

Afbeelding
Dit is mijn grote vriend Wup, officieel heet hij Aprose.
Wup is 13 jaar en afstammeling van Wup x Zelhem.
Ik deel hem samen met mijn dochter, zij rijdt L2 met hem en ik in de Z1 dressuur.
Wup heeft een superkarakter, echt een stoere vent, veel looplust maar cool in het hoofd. Hij vindt springen en buitenrijden ook geweldig .
Helaas raakte hij een dag na de fotoshoot geblesseerd, een verrekte spier aan de binnenkant van zijn achterbeen en staat hij nu even stil.

Foto's van de fotoshoot zijn gemaakt door Anja, zij had geen ervaring met het fotograferen van paarden en blackfoto's.
Ik vind ze goed gelukt en heb ik eindelijk, na bijna 3 jaar dat ik Wup heb, eens rijfoto''s :)
Er zit copyright op de foto's.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/QaZvIR.jpg
:wave: :wave:
Laatst bijgewerkt door Nadia op 13-06-18 15:00, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Teveel zichtbare foto's, omgezet in link

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Wup fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:45

Zo wat een prachtig paard heb je daar!
Mooi gelukt hoor de foto's

maj0

Berichten: 6571
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Wup fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:48

Gaaf paard en mooie foto's

Ik zou de volgende keer met de black foto's wel het zadel er afhalen. Maar dat is smaak

MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-18 23:48

maj0 schreef:
Gaaf paard en mooie foto's

Ik zou de volgende keer met de black foto's wel het zadel er afhalen. Maar dat is smaak

Ja, dat dacht ik achteraf ook hoor

MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Re: Wup fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-18 08:02

In uitgelicht, leuk! :)

Zal wel aan mij liggen maar vind het jammer dat er zo weinig gereageerd wordt, op al mijn topics.
Je leert het in elk geval wel af zo.
Tips en trics zijn altijd welkom.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Wup fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:10

Daar zou je het niet om moeten laten hoor!
Ikzelf kijk vaak foto topic, zoals deze. En denk altijd ‘ohhh mooi!’ Maar vaak kijk ik ze op te telefoon, zoals nu. En ik heb echt een hekel aan typen op de telefoon. Nu maak ik ff een uitzondering haha. Maar normaal reageer ik niet snel via de telefoon, maar vind foto’s kijken wel erg leuk! En reageer ik in gedachte. Maar daar heeft de ts niet zo veel aan ;)

Black fotos zijn ook goed gelukt voor de eerste keer vooral. Met zadel is ook wel een keer leuk toch :) keer wat anders.

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:14

Mooie foto’s en mooi paard!

Dee_Es

Berichten: 3663
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Wup fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:45

Sorry ts, ik had niet gereageerd omdat ik de foto's een beetje een rommeltje vind. Het is super knap dat een niet-paardenfotograaf deze foto's kan maken hoor maar je kan het er wel in terug zien. Ik ben een beetje verwend geraakt door bokt denk ik :oo.

Maar ik zie een heel knap paard dus zeker foto's blijven posten! Volgende keer alleen geen witte rijbroek en bandages, die maken het alleen maar moeilijker voor de fotograaf en donkere kleuren geven een veel rustiger beeld.

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:52

Los van de foto's, je paard Is van zichzelf een heel aansprekend dier.
Helemaal mijn type!

Lijkt me ook een heerlijk leerpaard voor je dochter :)

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Re: Wup fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:55

Ik vind de foto's ook zeker gelukt voor iemand die normaal geen paarden fotografeerd. Ik vind dat je ook zeker Wup (Sr.) terug ziet in Wup (Jr.) :j

welshfan97

Berichten: 1989
Geregistreerd: 27-11-11

Re: Wup fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 11:19

Leuke foto's van een mooie combinatie! Het zijn, zoals sommige zeggen, misschien niet de beste paardenfoto's maar ik vind ze mooi! Vooral de laatste is ook mooi om te laten afdrukken.

Jord

Berichten: 1561
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:09

Dee_Es schreef:
Sorry ts, ik had niet gereageerd omdat ik de foto's een beetje een rommeltje vind. Het is super knap dat een niet-paardenfotograaf deze foto's kan maken hoor maar je kan het er wel in terug zien. Ik ben een beetje verwend geraakt door bokt denk ik :oo.

Maar ik zie een heel knap paard dus zeker foto's blijven posten! Volgende keer alleen geen witte rijbroek en bandages, die maken het alleen maar moeilijker voor de fotograaf en donkere kleuren geven een veel rustiger beeld.


Mee eens, het paard staat ook nergens met de oren naar voren op, dat is jammer, vind ik persoonlijk. Ik reageer ook niet snel op fototopics, maar omdat je het vraagt, de kwaliteit heb ik geen verstand van, vind ik wel mooi.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Wup fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 23:20

Gaaf paard zeg! Ik vind het juist wel wat hebben met het zadel op, en het is weer eens wat anders dan al diezelfde plaatjes die we hier voorbij zien komen :).

simongek

Berichten: 5337
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 10:32

Leuk paard ts. Vind de foto's evengoed aatdig gelukt voor iemand die het niet gewend is :j

Pauww

Berichten: 395
Geregistreerd: 25-02-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 11:13

Mooie foto’s! Het hoeven ook niet altijd spectaculaire zonsondergang- en strand foto’s te zijn. Ik vind het net eens tof om ‘gewone’ rijfoto’s voorbij te zien komen. Wup staat er toch erg mooi op en jullie als combi ook. Het rijden ziet er heel netjes en aangenaam uit, dat is ook altijd fijn om te zien :) .

MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-18 16:24

Jord schreef:
Dee_Es schreef:
Sorry ts, ik had niet gereageerd omdat ik de foto's een beetje een rommeltje vind. Het is super knap dat een niet-paardenfotograaf deze foto's kan maken hoor maar je kan het er wel in terug zien. Ik ben een beetje verwend geraakt door bokt denk ik :oo.

Maar ik zie een heel knap paard dus zeker foto's blijven posten! Volgende keer alleen geen witte rijbroek en bandages, die maken het alleen maar moeilijker voor de fotograaf en donkere kleuren geven een veel rustiger beeld.


Mee eens, het paard staat ook nergens met de oren naar voren op, dat is jammer, vind ik persoonlijk. Ik reageer ook niet snel op fototopics, maar omdat je het vraagt, de kwaliteit heb ik geen verstand van, vind ik wel mooi.


Ik vind het fijn om opbouwende kritiek te krijgen. Dank jullie!
Zal het meenemen voor evt een volgende keer!

En die oortjes... Tja als ze een foto van ons hadden gemaakt dan kon je lachen. En kon je zien hoe gek wij hebben gedaan om die oren naar voren te krijgen, maar zoals ik al schreef, Wup is niet snel onder de indruk :) :)

Ja, Wup lijkt echt op zijn vader.

En mijn dochter kan idd veel leren van hem, al is het soms voor haar wel lastig dat de knopjes zo dichtbij elkaar zitten, wil ze van hand veranderen gaat hij rechtuit in schouderbinnenwaarts bv. We lachen er maar om en daar leert ze van!

NL6
Berichten: 110
Geregistreerd: 06-08-17

Re: Wup fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:42

Mooie foto's!

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:57

Wuppie! Zat niet veel op bokt afgelopen dagen dus reageer ook nu pas en zag de foto's ook al op Facebook voorbij komen. Mooi hoor! <3
Leuk dat je dit topic bebt gemaakt.
Gelukkig loopt hij al een stuk beter en hopelijk kun je snel weer met hem aan de slag.