Veronia's eerste dappere stapjes onder het zadel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
nps
Berichten: 1979
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 15:41

Murosch schreef:
Oh, maar ik heb niet geschreven dat ik niks heb gezien hoor. Ik heb geschreven dat ik denk dat het onbalans was. Dat zoeken we nu dus ook zeker uit.


Maar waarom dan de filmpjes weghalen?


dresjoepie

Berichten: 2521
Geregistreerd: 23-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:22

Fijn mursoch dat je er mee bezig bent en kritisch kijkt! +:)+ Kan me heel goed voorstellen dat het niet leuk is om te horen zeker als je super trots bent op je paard en alles door een roze bril bekijkt! Soms is het gwn goed om even die bril af te zetten en samen met iemand die er volledig buiten staat te kijken! Aan ja knikkers heb je niets eerlijkheid duurt het langst!

Succes met de paardjes!
Laatst bijgewerkt door dresjoepie op 09-04-18 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Balou_k

Berichten: 14052
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:31

knollentuin schreef:
En dan even, gelijk of geen gelijk, ik weet wat ik zie, dat is mijn werk, als ik bij iemand op het erf kom en ik zie dit voorbij komen zeg ik stap af en ga op zoek , ik geef dan geen les.ts post hier zelf film en daar beoordeel ik op , en ik schrok ervan hoeveel mensen dit of niet zien en alleen maar roepen oh geweldig n wat is ze braaf en evenzoveel die dit wegwuiven van het komt wel goed. Schrikbarend :\


Eerst stonden er enkel foto's, dan is een onregelmatigheid erg lastig om te zien.
Ik heb de filmpjes overigens gezien en vind l.a. niet helemaal correct. Maar ik denk dat TS wel al genoeg over haar hoofd heeft gehad.

23-12-2018, Soms lacht het leven even.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers