Vrijheid met [ras] [naam] op het strand!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Vrijheid met IJslander Flikka op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 21:43

@VisibreTeam: Meer hebben ze soms niet nodig. :)
@Sunnda: Bedankt dat je de moeite hebt genomen om in mijn topic te reageren.
Ik deel je mening niet, maar het is prima dat jij er anders over denkt dan ik.
@Bommeltje_,@SsSimonee: Dank je wel, we doen ons best om ze gelukkig te houden. :)

Ragdollcat
Berichten: 14665
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 22:09

Ik moet zeggen: past perfect op een ijslander.

Echt wel, niks raars aan.

Anoniem

Re: Vrijheid met IJslander Flikka op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 22:15

Dank je wel. :)

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 22:35

_Dracarys schreef:
Och och het is ook nooit goed he.. Typisch Bokt, longeerlijn wegwerken niet goed, titel niet goed, lengte van de ruiter niet goed.. :roll:

Ik snap wel dat jullie minder plaatsen. Jammer! Gelukkig zijn er ook wel leuke reacties!
Ik heb alleen maar respect voor wat jullie doen en hebben bereikt! :j

Et voila derde.pagina gelezen en kom op een reactie terecht die ik zelf ook getypt zou hebben.

Maarten, tineke, jullie doen ontzettend jullie best. Flikka is ontzettend opgeknapt wat zéér duidelijk is te zien aan al jullie foto's van haar.
En de rest van de kudde is er natuurlijk ook. Stuk voor stuk prachtige dieren :)

Ik interpreteer de titel helemaal niet als misleidend het is immers maar net hoe je het bekijkt en hoe je het woord vrijheid interpreteert. ;)

Laat zeker het plezier niet minder worden door sommigen hun arrogantie en jaloezie (want dát is vaak de reden van negatieve commentaar).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 22:39

Bedankt voor je reactie. :)
Ik begrijp sommige reacties prima en waardeer het dat mensen mee willen denken.

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 22:46

Wat een leuke foto's! Ik zie altijd veel plezier als jij aan het rijden bent of met je paarden bezig, zo hoort het ook!

Geleuter over te lang of te kort, lekker naast je neer leggen. Je rijdt niet 'voor het plaatje' maar voor je plezier!
Weet je, heel veel mensen maken zich druk om allerlei dingen die niks met het rijden zelf te maken hebben. Daardoor missen ze juist de essentie en dat is genieten en een fijne band met je paard hebben. En er is er maar een die dat ervaart en dat ben je zelf. Al kan ik het vanaf de foto's wel terugzien en (gelukkig!) herkennen!

Wel grappig te lezen dat iemand een vergelijking maakt met een paar schoenen kopen en de juiste maat kiezen. Da's nou net waar het om gaat: spullen koop je op uiterlijk, met een paard heb je een klik en zou kleur en grootte (voor het mooi in elk geval) geen rol moeten/hoeven spelen.
Maar gelukkig is er voor iedereen keuze genoeg! ;-)

maras

Berichten: 2341
Geregistreerd: 04-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 23:03

Leuk paard is het geworden, ze heeft het goed bij jullie, heel veel plezier met haar de komende 30 jaar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 10:08

@simodi: Zo denk ik er ook over.
@maras: Dank je wel. :)

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 11:54

simodi schreef:
Wat een leuke foto's! Ik zie altijd veel plezier als jij aan het rijden bent of met je paarden bezig, zo hoort het ook!

Geleuter over te lang of te kort, lekker naast je neer leggen. Je rijdt niet 'voor het plaatje' maar voor je plezier!
Weet je, heel veel mensen maken zich druk om allerlei dingen die niks met het rijden zelf te maken hebben. Daardoor missen ze juist de essentie en dat is genieten en een fijne band met je paard hebben. En er is er maar een die dat ervaart en dat ben je zelf. Al kan ik het vanaf de foto's wel terugzien en (gelukkig!) herkennen!

Wel grappig te lezen dat iemand een vergelijking maakt met een paar schoenen kopen en de juiste maat kiezen. Da's nou net waar het om gaat: spullen koop je op uiterlijk, met een paard heb je een klik en zou kleur en grootte (voor het mooi in elk geval) geen rol moeten/hoeven spelen.
Maar gelukkig is er voor iedereen keuze genoeg! ;-)


ook als je een klik hebt met een paard, hoef je er niet meteen op te zitten, als je te groot bent.

Anoniem

Re: Vrijheid met IJslander Flikka op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 11:59

@Cinnepin: Als je te groot of te zwaar bent, moet je inderdaad niet op een paard gaan zitten. :)

kimmie261

Berichten: 19206
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Vrijheid met IJslander Flikka op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 12:08

wat is die pony gruwelijk opgeknapt zeg! super goed werk!

eerste wat ik dacht was,dat je nog goed op de pony pastte,hahaha,had je veel groter verwacht..

leuk hoor,geniet maar van jullie mooie paardenspul :)

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 12:36

Ik moet zelf ook altijd nog wennen aan lange mensen op een IJslander, maar zie ook dat dressuurpaarden met zware mensen er veel meer last van hebben dan IJslanders. Mooi ga ik het nooit vinden denk ik (te lang in de dressuurpaarden gereferentiekaderd), maar ik vind je paard er super uitzien en zie hier dat jullie altijd erg zorgvuldig zijn wat betreft de omgang en gezondheid van de paarden. Keep up the good work! +:)+

maras

Berichten: 2341
Geregistreerd: 04-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 13:34

Anoniem schreef:
@Cinnepin: Als je te groot of te zwaar bent, moet je inderdaad niet op een paard gaan zitten. :)


Wat een prachtige reactie Maarten _/-\o_.

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 13:35

Maarten + ijslander = een prachtige combinatie! Ik vind het heel erg mooi staan zo! Geniet van al jullie toekomstige avonturen samen! Het doet mij plezier om Maarten weer op een paard te zien :)

Ook een complimentje voor jullie verzorgster! Ze heeft Flikka onder jullie begeleiding heel goed getraind!

Anoniem

Re: Vrijheid met IJslander Flikka op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 18:52

Dank jullie wel. :)

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 21:06

Leuke foto’s ! Ziet er heerlijk uit.

Ik ben ook groot voor mijn pony. Nou en. Kan allemaal echt wel. Het is echt niet extreem het staat alleen ff minder. Geniet van je mooie merrie !

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 00:00

Het is maar net wat je gewend bent. Hebt op het WK IJslanders veel grotere mannen op kleinere paardjes gezien, die nog steeds perfect in balans waren tijdens de proef.

En ik vind die kleine mensjes op grote paarden juist extreem raar. Benen komen niet eens onder de buik uit :+

Gelukkig is men het tegenwoordig al meer gewend. Vroeger kreeg je op straat zelfs rare opmerkingen naar je hoofd geslingerd.

Heb respect voor hoe je reageert op sommige berichten Maarten! Is te merken dat je écht blij bent met haar. En terecht :)

Sleipnir
Berichten: 130
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: Haarlem

Re: Vrijheid met IJslander Flikka op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 20:11

Wat een prachtige IJslander hebben jullie en wat is ze ontzettend veranderd. Geniet ervan!

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Re: Vrijheid met IJslander Flikka op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 20:27

Wat een transformatie het is wat anders, maar gewoon tof dat je het wilt delen.

Anoniem

Re: Vrijheid met IJslander Flikka op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 20:42

Wat een lieve pony!

Anoniem

Re: Vrijheid met IJslander Flikka op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:53

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben echt blij met haar en hoe ze is geworden in een jaar tijd. :)

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Vrijheid met IJslander Flikka op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 15:00

Typisch hoe er in topics van Maarten en Tineke toch altijd wel weer iets wordt gevonden om mee te bashen...

Te lang... :roll:

Ik ben benieuwd hoeveel mensen dit commentaar op wedstrijden geven aan willekeurige combinaties waarbij ze die mening hebben. Ik ben ze niet nog nooit tegengekomen... :n

Enig puntje van kritiek dat je misschien zou kunnen hebben, maar wat aan de hand van de scheef genomen foto's niet helemaal helder is voor mij. Is dat het lijkt alsof je een beetje ver achterin het zadel komt. Dat is natuurlijk niet wenselijk voor de drukverdeling.