Djim (Jimtown x Polling) hard op weg naar de M2!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:16

Mooie foto's, maar ik zie weinig ontspanning. Zowel bij jou als het paard. Het meeste is wel gezegd hierboven, dus ik ga er niet nog eens diep op in. Goed dat jullie eraan werken, ga zo door! Jullie zijn een mooie combinatie en je lijkt een lief paard te hebben.


xemmaaaaxx

Berichten: 21
Geregistreerd: 29-10-11
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-18 20:44

@Knakker Ja af en toe heb ik wel eens een springlesje, hij kan het erg goed, alleen jammer dat hij vaak wat onzeker is, en ik ben ook niet echt een held met springen (harde klap gemaakt anderhalf jaar geleden tijdens springen), dus vaak staan we meer stil voor een hindernis dan dat hij springt :')

@Susanne Dankje! Ja duin en strand is op 5 minuten afstand, super omgeving :D

@MirandaFuego Dankje voor je tips!

@Kay_Kim Ik denk dat hij op dat moment zijn kont voor had en dat ik hem wilde begrenzen

@0000 Dankje voor je uitgebreide uitleg! Ik ga er mee aan de slag :D

@astridastrid Dankje, leuk om te horen :o

Iedereen bedankt voor de leuke reacties en alle tips :)

Dublin Djim B+10 >> L1+11 >> L2+12 >> M1+10 >> M2+14 >> Z1-startgerechtigd <3

vilouma

Berichten: 1017
Geregistreerd: 01-11-08
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 11:28

Ik denk dat je al heeel veel hebt gehad aan het fijne gegeven commentaar mbt ruggebruik ontspanning en je eigen houding, daar ga ik lekker niet op doorhameren.

Wát een gave omgeving om even een bak in te hebben zeg wauw! Hele leuke combinatie zijn jullie, lekker doortrainen aan de puntjes en heel veel succes!

Gediplomeerd ORUN instructrice!
There comes a point in every rider's life when he wonders if it's all worth it. Then one look at the horse, and he realizes - it is


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers