Paardrijden tussen de zebra's in Zuid-Afrika

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nwktje

Berichten: 821
Geregistreerd: 09-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 23:47

Cayenne schreef:
Jemig, je bent echt heel erg verbrand :oo Heb je daar nog lang last van gehad?
Het lijkt me ook niet heel praktisch om daar met zomerse temperaturen je huid zoveel mogelijk te bedekken :=
Maar wat een prachtige foto's en avontuur zeg! <3


De dag erna viel de pijn wel mee. De tweede dag was echt een ramp. Op dag 3 was het mooi bruin geworden. Helaas was dit voor korte duur want op dag 4 begon ik heel erg te vervellen.

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Paardrijden tussen de zebra's in Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 09:29

Wat ontzettend gaaf!! Vanuit een auto vond ik al het wild al ontzettend indrukwekkend maar dit doet er nog een schepje bovenop.

Ik woon nu in Rwanda en ben dus ook aan het kijken of ik hier of in Uganda een safari te paard kan doen! Helaas zijn echte safaris in het park voor mij als student erg duur, maar bij Jinja waar de Nijl ontspringt is het wel goed te doen qua kosten, helaas zie je daar niet echt (groot) wild!

Ellen_ov

Berichten: 1316
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Paardrijden tussen de zebra's in Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 10:38

Wauw! Echt geweldig! dat de ritten dan ook nog eens lekker vlot zijn, is helemaal leuk! *\o/*

Gwenvd

Berichten: 1728
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Re: Paardrijden tussen de zebra's in Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 10:44

wow super gaaf!!! droom voor de toekomst!

Isabeaumin01

Berichten: 36
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 11:57

wat gaaf! Ik ben twee maanden terug naar hetzelfde geweest in Swaziland en als ik het zo zie wil ik echt weer terug! Heb er helaas niet kunnen rijden ivm dat we met een groepsreis mee waren, maar hebben er wel gewandeld. Echt heel magisch vond ik het daar! Op een gegeven moment stonden we ook gwn tussen de zebra’s, echt heel gaaf! Wat moet jij genoten hebben, lekker te paard daar verkennen!

Zijn jullie toevallig ook nog naar het dorpje ernaast geweest? Dat vond ik ook echt super mooi om te zien, alle mensen blij daar en we mochten mee dansen en zelf dingetjes maken echt super leuk!
Afbeelding

Afbeelding

en dat van dat je een dorre woestijn had verwacht, had ik ook, maar je zit best nog flink naar het zuiden dus is het wel stukken groener dan bijvoorbeeld tanzania, mijn zus is daar geweest en die zei dat het in tanzania overzichtelijker is en je dus meer wilde dieren ziet omdat er minder bebossing is, in zuid afrika en swaziland is er gewoon meer bebossing en zijn de dieren moeilijker te spotten

Nwktje

Berichten: 821
Geregistreerd: 09-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-18 12:05

Nee wij zijn niet naar het dorpje geweest. Ik was ook op een groepsreis maar ik ben gewoon gegaan. Ook met Drakensbergen. Mijn Gids wist dat ik het leuk vond om te rijden dus die had het allemaal zo geregeld dat ik alle twee de ritten kon doen.

Ik ben nog een foto tegen gekomen waarbij we langs de impala's zijn gereden. Maar die is niet zo duidelijk.

Afbeelding

Isabeaumin01

Berichten: 36
Geregistreerd: 28-07-16

Re: Paardrijden tussen de zebra's in Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 12:09

dat is ook gaaf! Mijn gids zei wel dat het kon, maar was op de dag dat het kon 42 graden met volle zon wat niet eens zittend uit te houden was, dus vond het niet rechtvaardig tegenover de paarden daar. Buiten dat was ik de enige in onze groep die wat met paarden had dus om dan alleen te gaan.. Met een groepje of met zijn tweeen is toch leuker denk ik zomaar. Maar ik hoop er ooit nog een keer heen te gaan want vond het echt geweldig daar en dan ga ik het zeker doen. Ik vond ze er overigens wel goed uit zien!

zhippo
Berichten: 802
Geregistreerd: 23-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 17:46

Wauw wat gaaf! En wat zien de paarden er goed uit zeg!

QueelensJarig

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: Paardrijden tussen de zebra's in Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 12:49

Ziet er gaaf uit zeg! Ik heb het vermoeden dat ik er overheen heb gelezen maar bij welke stal/ranch in Swaziland heb je die rit gemaakt?
In oktober ben ik ook kort in Swaziland tijdens een reis door ZA. Las al wat over dat je er ritten kon maken maar ik begin liever niet aan dat soort dingen voordat ik zeker weet dat het brave paarden zijn en ze er goed verzorgd bij staan :+ en dat ziet er daar wel goed uit volgensmij?

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 12:53

Wat gaaf zeg! Wij zijn ook in dat park geweest (Mlilwane) en ik vond het echt prachtig. Heb helaas niet paard gereden, maar we hebben wel gewandeld daar. Super dat dat daar gewoon kon!

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:37

Queelens schreef:
Ziet er gaaf uit zeg! Ik heb het vermoeden dat ik er overheen heb gelezen maar bij welke stal/ranch in Swaziland heb je die rit gemaakt?
In oktober ben ik ook kort in Swaziland tijdens een reis door ZA. Las al wat over dat je er ritten kon maken maar ik begin liever niet aan dat soort dingen voordat ik zeker weet dat het brave paarden zijn en ze er goed verzorgd bij staan :+ en dat ziet er daar wel goed uit volgensmij?


Het is mlilwane ze worden daar goed verzorgd en zien er goed uit

Nwktje

Berichten: 821
Geregistreerd: 09-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-18 21:03

AfricanLady schreef:
Queelens schreef:
Ziet er gaaf uit zeg! Ik heb het vermoeden dat ik er overheen heb gelezen maar bij welke stal/ranch in Swaziland heb je die rit gemaakt?
In oktober ben ik ook kort in Swaziland tijdens een reis door ZA. Las al wat over dat je er ritten kon maken maar ik begin liever niet aan dat soort dingen voordat ik zeker weet dat het brave paarden zijn en ze er goed verzorgd bij staan :+ en dat ziet er daar wel goed uit volgensmij?


Het is mlilwane ze worden daar goed verzorgd en zien er goed uit


Daar sluit ik mij volledig bij aan! Ik vond de paarden er heel goed uitzien. De gids vertelde ook dat ze drie groepen/kudde's hebben. Twee groepen zijn aan het werk en de derde heeft aan aantal weken vrij op de weide.

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Paardrijden tussen de zebra's in Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:06

Klopt ze zitten in een roulering proces zo lopen ze nooit teveel

robbie88

Berichten: 2088
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 22:39

Wat super gaaf, echt een droom voor mij .. zal helaas wel een droom blijven....