Alweer een lange tijd geleden dat ik iets heb geplaatst.
Gisteren was het weer zo mooi, het was een mooie winterdag met een fijne temperatuur en een heerlijk zonnetje! Tijd voor foto's dus!

Sandro is alweer bijna 2 jaar van mij en wordt eind april alweer 20 jaar!

Na een wedstrijd stop van 4 maanden ongeveer heb ik ons weer opgegeven voor een wedstrijdje komende zondag. Wedstrijden rijden zijn totaal niet onze prioriteit maar af en toe een wedstrijdje meepakken is wel leuk om ons niveau weer even te peilen. We hebben nu 7 winstpunten in de L1 maar ik weet niet of we nog naar de L2 gaan of dat we het bij de L1 houden. We hobbelen lekker verder in het bos en in de bak en zien wel waar we stranden.

Hij loopt hier helaas te diep, we rijden nu een klein maandje met mijn nieuwe rambo micklem en daar kan hij ontzettend sterk op worden en merk ik dat hij vaker achter de teugel kruipt dan voorheen... ik ga van de week weer mijn oude hoofdstel proberen en kijken of ik verschil merk want achter de teugel kruipen en sterk worden heeft hij voorheen nooit gedaan...

Wijken is bij ons altijd heel moeilijk geweest maar sinds kort snapt hij eindelijk wat de bedoeling is en gaat het wijken steeds beter! heel blij met deze kleine stapjes!

Zo zag hij er iets minder dan een jaar geleden uit

Zitten nu wel weer wat teveel vetjes op (en moeten er weer af) maar gelukkig ook heel wat spier!
even voor de leuk een beeld waar we vandaan komen
http://oi65.tinypic.com/20sb142.jpg