Oktober 2016 heeft hij een heftige operatie gehad aan zijn kaak gewricht. Ze hebben het gewricht verwijderd omdat het helemaal aangetast was door bacteriën. Zie mijn topic daarover voor meer informatie.
De prognose na zo'n operatie is niet duidelijk omdat het erg weinig voorkomt. We hadden dan ook geen verwachtingen voor 2017 maar zo'n super jaar had ik nooit durven hopen!
In januari en februari hebben we rustig weer wat gewerkt. Zijn conditie was weg en ook was hij veel afgevallen.
30 maart was hij jarig!

In april heb ik een eerste buitenrit met hem gemaakt samen met een vriendin. Sunny is altijd al super braaf geweest dus tijdens de buitenrit ook. Genieten!

Ook is hij op de foto gezet door een meisje van de manege die alle paarden van de manege op de foto gezet heeft voor de website

Omdat mijn zadel niet goed lag en mijn andere zadel aangepast werd ben ik er even zonder zadel opgestapt

Mijn zoontje van toen nog 3 rijdt ook weleens op hem.

In de zomer vooral lekker buiten gereden. Hij is braaf genoeg om alleen op pad te gaan met de trailer dus we zijn naar allerlei mooie plekken gegaan.

Oortjes foto's zijn de mooiste foto's!
Na de zomer heeft hij model gestaan voor mijn website voor dry needling voor paarden en honden

En met de sneeuw nog een buitenrit op de hei gemaakt!

Nooit durven dromen dat 2017 zo'n mooi jaar met Sunny zou zijn!
Mijn zoontje is nu ook 4 en heeft al een paar keer in de beginnersles mee gereden met hem. Ik hoop dat hij het rijden ook leuk blijft vinden! En ik hoop dat Sunny nog heel heel lang bij ons mag blijven!