Een jaar lang vol nieuwe ontdekkingen

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

laetitia98

Een jaar lang vol nieuwe ontdekkingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-17 08:57

Een jaar lang Gammie of Gambola zoals ze eigenlijk heet. Dit jaar staat nieuwe dingen ontdekken centraal. We hebben dingen gedaan die ik nooit voor mogelijk had gehouden en dromen zijn uitgekomen, maar ik ben mezelf ook enorm tegengekomen.

Een jaar vol ups en downs. Het is natuurlijk super moeilijk om een heel jaar in 15 foto's te proppen dus speel ik af en toe een beetje vals met wat collage's. :P Kijken jullie mee naar ons jaar?

We begonnen het jaar met een dressuur wedstrijd.
Afbeelding

Even flash forward naar de zomer. Ondertussen rustig lekker dressuur gereden en veel wedstrijdjes meegepakt.

Ondertussen zijn we aangekomen bij juni waar we lekkere ritjes maakten.
Afbeelding

In juni hebben we ook een bloesemshoot gehad. Bij ons in de wijk stonden prachtige bomen in bloei dus hop fotograaf opgetrommeld en vriendin en paard opgezadeld en van stal naar de bomen gereden. Het was altijd al een droom om bloesem foto's te hebben en ik moet zeggen ik vind ze prachtig.
Afbeelding Afbeelding

In juni gingen we ook op ons eerste knhs instructie week. We hadden de dressuurweek gekozen, maar hier reden we ook onze eerste crossles en we waren gelijk verkocht. Met Gammies volledige springbloed zaten we volledig in ons straatje. En nooit gedacht dat gam door het water ging <3
Afbeelding Afbeelding

Ik haalde gam regelmatig zo uit de wei :')
Afbeelding

Na onze geweldige week op het knhs centrum volgde algauw onze eerste crossles bij Rob Jansen. Het klikte gelijk erg goed dus we zijn blijven plakken en volgen nu maandelijks daar onze crosslessen met veel vooruitgang en plezier.
Afbeelding

Dressuur ging toen ook nog lekker.
Afbeelding

Weer een heerlijk crosslesje
Afbeelding

Hierna kwamen we al gauw in een dressuurndip. Ik vond springen en crossen zo leuk maar ik heb zo'n goede klik met mijn dressuur instructrice. Maar de wedstrijden gingen zo niet fijn. Ik kwam zo vaak erg verdrietig en teleurgesteld thuis omdat ik ruk punten had.

Dit was een van onze laatste wedstrijden dit jaar. Heb er nog wel meer gereden maar het is allemaal ook heel demotiverend ook mede omdat ik niet weet wat ik wil -O-
Afbeelding

Heel onverwachts werd ik alsnog toegelaten op mijn huidige opleiding waardoor ik moest verhuizen. En dat was echt de beste keuze ooit. Ik heb het super naar mn zin en paard is veel happier waar ze nu staat.
Afbeelding

Ook ben ik weer begonnen met normaal springen met een goede spring instructrice die mij super helpt. En als hoogte punt een oefenparcours op de 70 cm met rust en regelmaat :D
Afbeelding

En als laatste een sneeuwpret foto *D
Afbeelding

Dus kortom ik zit nog ergens in een enorm dubio wat ik wil met springen cross dressuur.
Ik vind alles leuk maar merk dat ik echt plezier uit het springen haal. En de dressuurdip is nogsteeds aanwezig dus dat staat even op een laag pitje. Maar goed en jaar vol nieuwe dingen maar zeker leuke plannen voor volgendjaar. Namelijk bb starten in zowel springen als cross. Wish me luck :') :D

2 Feet move your body.. 4 feet move your soul.. :D Gambola D.C Y;( Geisha <3

_Sofie

Re: Een jaar lang vol nieuwe ontdekkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 16:44

Leuke combinatie! En als jullie plezier halen uit het springen en crossen zou ik dat lekker doen :j

Da Vinci (Van Gogh x Kigali)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 16:47

dan ga je eventing rijden, dan doe je gewoon alles :P

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

siepjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 07:54

Doe gewoon wat je leuk vindt- daar is de sport toch voor. Ik vind het dressuur wel mooi uitzien dus denk niet dat het aan jullie talenten ligt. Wellicht is dat het motivatie stuk wat jij ervaart...

Galaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 16:00

Wat een prachtig paardje!

After all this time?
Always.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 17:32

Wat een leuk dier en prachtige foto's! Vooral die bloesem foto van jullie samen vind ik heel mooi.
En verder, doen wat je leuk vindt. Een tijdje geen dressuurwedstrijden en bijvoorbeeld wat meer voor de lol rond huppelen en springen is ook geen probleem toch?

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-17 09:49

Dank jullie wel allemaal :D Ik ga nu ook het springen en de cross wat verder ontdekken en als de dressuur weer begind te kriebelen dan is dat ook prima gewoon doen waar we lol in hebben :))

2 Feet move your body.. 4 feet move your soul.. :D Gambola D.C Y;( Geisha <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie