Het jaar dat ik afscheid moest nemen , en iets moois kwam

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Het jaar dat ik afscheid moest nemen , en iets moois kwam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-17 11:48

Na 10 jaar lang mijn beste maatje gehad te hebben , heb ik in april afscheid moeten nemen van mijn gekke maar lieve merrie. Nadat zij boven op mij is gevallen en moeilijk kon opstaan heb ik de dierenarts gebeld. Het was verstandig om langs te komen en foto's te maken . Helaas kwam er bot kanker uit. Helaas was er niks meer aan te doen al. Browny heeft in de periode daarvoor niks laten zien of vertoont. Na de diagnose hebben wij besloten haar te laten gaan. Browny is 21 jaar geworden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Na alles wilde ik eigenlijk voorlopig niks meer. Totdat er iets leuks voorbij komt op het internet en denkt dit is het. Ga je kijken en wordt je verliefd. In overleg met mijn ouders zijn wij die zelfde avond weer gaan kijken omdat zij van niks wisten dat ik al stiekem was gaan kijken die dag.
Dit is Ilsini Louise 4 jarige merrie was zadelmak en enorm ril. Nu 7 maanden verder ben ik zo trots al waar wij nu staan . Het is niet de grootst nu kleine 1.60 Donkerbruin . Fotos zijn toen ik er net had helaas geen nieuwe op de pc staan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Eztelly

Berichten: 27
Geregistreerd: 01-11-16

Re: Het jaar dat ik afscheid moest nemen , en iets moois kwam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 12:03

allebei prachtige paarden!
Veel geluk en succes met Ilsini Louise!

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Re: Het jaar dat ik afscheid moest nemen , en iets moois kwam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 12:18

Knap vanuit een droevige beslissing weer open staan voor een nieuw paard.
Veel geluk met je nieuwe paard.

KNHS ZAL DE KOSTEN OP DE LEDEN VERHALEN wij zwijgt stemt toe dus WEES SLIM—> https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl

Sinterklaas & Zwarte Piet zijn onderdeel van de Nederlandse cultuur. En nee ik ben geen racist. Racisme staat compleet los van dit oer-Hollandse feest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, KimD, MightyMike en 40 bezoekers