2017, jaar vol met verandering, een afscheid en hallo

Moderators: balance, Ymor, Melissa0304, RianneH, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Froemel

2017, jaar vol met verandering, een afscheid en hallo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-17 22:08

Hallo allemaal,
Voor het eerst dat ik ook een jaar lang in the picture ga plaatsen!
Ik heb niet zoveel foto's, wel veel orenfoto's.

Ik begin natuurlijk in januari, waar mijn eerste orenfoto verschijnt van mijn paard Blizzard, die nu 21 jaar is. Hij is een KWPN ruin.

1. Afbeelding

In februari heb ik samen met de cliënten van de zorgboerderij waar hij staat, Blizzard geverfd.

2. Afbeelding

In maart heb ik een weer een rondje gereden.

3. Afbeelding

In april een van mijn laatste rondes die ik heb gereden.
Afbeelding

Door artrose en OCD nam ik het besluit niet meer met hem te gaan rijden en alleen nog grondwerk te doen. Ook wou ik hem dan dichterbij gaan zetten, want ik reed hierop 15 km en voor alleen een knuffel en zo nu en dan grondwerk te doen, vond ik erg ver weg. Mijn goede vriendin en tevens eigenares van de zorgboerderij wist dit en vroeg of ze mijn grote vriend mocht overnemen.
Dit was een enorm dilemma. Hij blijft waar hij staat en mag lekker genieten van pensioen met de cliënten die hem vertroetelen en ik ben natuurlijk ook nog steeds welkom. Ook krijg ik te weten hoe het met hem gaat. Hierop heb ik mijn keuze gemaakt om mijn grote vriend te 'verkopen' aan mijn goede vriendin.

Hij is niet meer van mij, maar in mijn hart blijft hij van mij. Uit het oog is absoluut niet uit het hart. Ik kan ieder moment naar hem toe, wanneer ik wil.

Dan beland ik in mei, een oude vriendin van mij zocht weer een ruiter voor haar paarden. Specifiek voor Felicidade. Felicidade heb ik in 2013 ingereden voor haar, het is een geweldig paard om mee buiten te rijden. Dit wilde ik dus wel zeker doen! Hieronder een foto waarop ik voor het eerst op Felicidade zat:

4. Afbeelding

In mei hebben we ook direct een oriëntatie rit meegereden met een club in Leeuwen.

5. Afbeelding

In juni zijn we lekker de meinweg op gegaan in Herkenbosch.

6. Afbeelding

In juli hebben we een kleine mini shoot gehad

7. Afbeelding

In augustus zijn we naar de McDonalds in Elmpt geweest.

8. Afbeelding

9. Afbeelding

In september zijn we naar Duitsland gegaan, waar je de heide mooi ziet <3

10. Afbeelding

In oktober ben ik Felicidade officieel gaan leasen. Felicidade is een 8 jarige Mangalarga Marchador merrie. Ze kan een enorm heethoofdje zijn, maar zeker een will to please!

11. Afbeelding

In november een heerlijke rit gemaakt in Duitsland langs een groeve

12. Afbeelding

In december heb ik hier en daar een rit gemaakt, maar helaas daar geen foto's van. Ook zijn we veel bezig met grondwerk en hebben we les om Felicidade lekker los te maken in haar lichaam.

Dit was mijn jaar in vogelvlucht.

[o]

justkid

Re: 2017, jaar vol met verandering, een afscheid en hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 22:17

Wat mooi dat je je voor je paard zo'n goed thuis hebt gevonden, lijkt me wel heel moeilijk om het uit handen te geven.
Ook heel leuk dat je zo'n leuk nieuw paard hebt om erop uit te trekken. Mooie omgeving woon je zeg. Lijkt me heerlijk wanneer je het bos en de hei zo dichtbij hebt.

Froemel

Re: 2017, jaar vol met verandering, een afscheid en hallo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-17 13:24

Dank je Justkid, het was vooral in het begin moeilijk, omdat ik geen zeggenschap meer had. Natuurlijk kan ik haar tips geven zoals ik iets zou doen.

De omgeving is hier prachtig! Je kunt hier dagenlang rijden in bos en heide <3

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie