Ici çe Moi
4,5 jaar
NRPS
±1.70
V. Pablo Hit, VV. Sandro Hit
De geschiedenis van mij en Ici, gaat veel verder terug dan alleen dit jaar, wel geteld 10 jaar.
Ik ben in 2007 begonnen met het verzorgen van twee ponys, moeder en zoon. Dit zijn overgrootoma en de opa van Ici.
In 2008 is de moeder van springtime geboren die ik 8,5 jaar lang heb verzorgd, tot het moment dat ze verkocht werd omdat de fokker minder paarden wou houden. Destijds hebben we besloten dat ik Ici zou kopen. Naast ici en springtime hebben nog veel meer paarden van deze man mijn pad gekruist, maar er was er geen waar ik zo gek op was als op Ici.
Ici is puur voor mijn plezier, ikzelf heb geen wedstrijd ambities, maar mochten we ooit gaan starten, dan zien we wel hoever we komen.
We hebben nog heel wat jaren te gaan samen

1.De allereerste keer dat ik Ici zag.

2. 3 maand oud

3. 11 maand oud

4. Jaarling

5. 2 jarige

6. 3 jarige

7. 3,5 jarige

8. Januari

9. Pas zadelmak

10.

11. Juli

12.

13. Knapperd

14. A million hearts would be to few, to carry all my love for you

15. Trust takes years to build..

Ik heb Ici van Maart tot begin november op een stalling gehad, om alles goed te bevestigen. Nu op het moment staan we weer lekker bij zijn fokker, vermaken we ons met lange buitenritten en lekker veel grondwerk.
Voor volgend jaar staan weer de dressuurtrainingen op de planning samen met veel sprongetjes maken, crosstraining volgen en natuurlijk op veel nieuwe plaatsen naar buiten gaan. Lekker genieten.
Wat vinden jullie van mijn knappy buddy?