Weer een doel verder!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiscoDipp

Berichten: 2867
Geregistreerd: 29-09-14

Weer een doel verder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-17 13:24

Hee Bokkers! :D

Wij vonden het toch eens tijd om ons nog wen te laten zien! We zijn gelukkig weer een heel stuk gekomen na de terug val van lexy, daar ben ik enorm trots op en wil ik toch even laten zien!

Zoals jullie wel zien heb ik echt moeite met hem uitzitten op bepaalde momenten, dan ga ik wat raar zitten, hier zijn we hard aan het werken maar niets komt voor niets. Galaxy heeft enorme moeite met gezag, hij ziet rijden echt als iets dominants en bouwt daardoor enorm spanning op, dit uit zich in bokt partijen en stijgeren, voor nu is dit redelijk opgelost en komt hij echt netjes vanzelf omlaag en loopt hij lekker los, op sommige fotos kun je zien dat hij wat spanning pakt.

We komen dus van heel ver weg en ik ben echt heel trots dat hij nu zo ontspannen onder mij loopt, dus ik vraag jullie om lief voor ons te zijn! :)

Het zijn stills uit een filmpje dus helaas niet echt super kwaliteit..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

suikermeisje

Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Weer een doel verder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 14:11

Mooi paard heb je <3

DiscoDipp

Berichten: 2867
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-17 20:10

suikermeisje schreef:
Mooi paard heb je <3


Dankjewel :D

veerle_1001
Berichten: 102
Geregistreerd: 19-11-09

Re: Weer een doel verder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 22:19

Ziet er erg vriendelijk uit! Wel flinke uitdaging dan zeg; als je discussie met je paard moet hebben wie er de baas is. Knap hoor

DiscoDipp

Berichten: 2867
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-17 20:40

veerle_1001 schreef:
Ziet er erg vriendelijk uit! Wel flinke uitdaging dan zeg; als je discussie met je paard moet hebben wie er de baas is. Knap hoor


Bedankt!
Gelukkig geen discussie over wie de baas is maar meer complete overtuig sessies dat ik hem niks doe als ik op hem zit haha!