Na 3 jaar weer in de baan!

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Muronia

Na 3 jaar weer in de baan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-17 17:04

Nadat ik drie jaar geleden mijn startkaart heb opgezegd omdat we teveel last hadden van spanning en de lol er wel af was, hebben we vandaag voor het eerst weer een (onderlinge) wedstrijd gereden! We zijn de afgelopen jaren flink bezig geweest thuis en hebben de basis helemaal op de schop gegooid, omdat ik er niet meer achter stond hoe ik eerder bezig was met mijn paard. Nu vond ik ons klaar ervoor om eens te kijken hoe we het op een onderlinge wedstrijd doen, waarbij niet veel druk is, want het is verder niet officieel. We hebben ons voor vandaag ingeschreven in de L1.

Nou, ik ben hartstikke tevreden hoor! *\o/*

Het losrijden ging geheel ontspannen, geen stress en geen druk. Toen we naar de wedstrijdbak mochten (het was een binnenwedstrijd) hebben we ruim de tijd genomen om de bak te verkennen en na een paar schrikmomentjes kwam de ontspanning terug en konden we een fijne proef rijden! Ondanks dat het een onderlinge wedstrijd was, werden we ingedeeld in een groep met eigen paarden waarbij denk ik wel heel realistisch is gejureerd. We werden beloond met 189 punten. Het was zeker voor herhaling vatbaar, ik had niet gedacht dat we überhaupt nog eens een proefje op een fijne manier konden rijden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:evaw: :evaw:

https://www.facebook.com/Stal-Muronia-110051990786770/
Veronia (v. Macho Polo) B + 11 / L1 + 4 voor 2021 drachtig van Ecksteins Eminenz
Florentino (v. Florencio) - Aik (v. Highline) - Wainonia (v. Oliver)

Anoniem

Re: Na 3 jaar weer in de baan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 17:08

Superfijn om te zien! <3
Jullie zijn ook echt vooruit gegaan. :j

Muronia