Prada Pretty in Pink les bij Noor Tanger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rooompie

Berichten: 432
Geregistreerd: 29-11-08
Woonplaats: Bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:02

saskiaojan schreef:
Rooompie schreef:
Gaaf paard :-) Persoonlijk ben ik geen fan van de instructie, gezien ik nog voornamelijk ruiters zie rijden met een terug werkende hand ipv duwende hand. Neusje eruit rijden, Door actief naar voren te rijden en lengte te maken in de bovenlijn. Van oprichting komt pas sprake als het paard zich volledig correct kan dragen en ontspanning in de bovenlijn kan houden. Dan kun je werken aan meer gewicht verplaatsing naar achteren zodat zodat de voorkant ruimte heeft om opwaarts te bewegen. En de hand moet altijd meeduwen naar voren, niet naar achteren :-)

Thanx!
Het probleem met Prada momenteel is... En dat ligt vooral aan mij.... Dat we zolang hebben gewerkt aan naar voren en in balans op eigen benen, dat zodra ze het moeilijk gaat vinden ze dus gaat lopen. Dit probeer ik op te lossen door mijn hand op de rem te zetten waardoor ze dus duikt en/ of opkrult, we zijn nu aan het werk dat ze dus terug gaat komenop mijn zit, maar dat vind ik nog knap lastig, maar daar gaat al beter. Beide instructeurs, zowel Noor als mijn eigen zeggen loslaten aan de voorkant, dus die strakke evt terugwerkende hand is hier vooral mijn manko |o

Had ik al verteld dat het een pony is en geen paard. O:)


Pony?! Helemaal gaaf dier dan!

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-17 22:49

Afbeelding
Thanx, ik moet haar nodig meten, maar ik denk dat ze 1.55 is ong.