Een prachtige wedstrijddag met CDL Festival

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

cindyy_1993

Een prachtige wedstrijddag met CDL Festival

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-17 12:34

Afgelopen zondag ben ik weer met mijn zwarte parel op wedstrijd geweest.
Het was onze 15e wedstrijd samen en de 5e keer in het M2. Gelukkig mocht ik vroeg op de dag starten, dus was het nog niet zo heel warm. Wel warm genoeg om niet al te veel te doen met losrijden, maar wel genoeg zodat ie lekker los was. Vooral tijdens de 2e proef ging ie lekker door het lijf lopen. Ik moest er wel onwijs aan rijden en daardoor ook wat rommeltjes (aanspringen in galop tijdens de travers, een keer tegen de hand, en te vroeg willen aanspringen in galop), maar toch dik tevreden! Uiteindelijk waren we twee keer 2e met 184,5 en 189,5. Mijn vriendinnetje van Kathy Roos Fotografie was mee en heeft wat prachtige plaatjes van ons geschoten :)

Even paspoortje:
Naam: CDL Festival
Ras: KWPN
Leeftijd: 7
Afstamming: Vivaldi x Gribaldi

Het is een onwijs fijn dier die zich op wedstrijd altijd voor 300% geeft. Wel is er nog veel om aan te werken. Hij vindt het onwijs moeilijk nog om te dragen en onder te treden met zijn achterhand. Daarnaast vindt hij de travers nog onwijs lastig en ook de keertwendingen zijn nog niet zoals ze horen te zijn. Hier zijn we onwijs hard voor aan het trainen, maar dat gaat allemaal niet zo snel. Daarnaast hebben we iedere week les van een goede instructrice, waardoor hij echt al met sprongen vooruit is gegaan. Genoeg gekletst! Hierbij de foto's :)

1. Losrijden tijdens het baan verkennen
Afbeelding

2. Knap geconcentreerd koppie
Afbeelding

3. Tijdens de proef
Afbeelding

4. Voordat m'n tweede proef begon
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. Mijn favoriet
Afbeelding

En voor degenen die het nog leuk vinden, een filmpje van onze 2e proef met hier en daar een storing

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): Z1+4 | Festival weer eens ITP
Volg ons op Instagram

margaret18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 17:17

Wat leuk! Ik heb jou gezien bij Saba. Mooie punten hoor. Het was inderdaad warm genoeg. Ik was ook twee keer tweede in het M1 (met de Haflinger). Veel succes verder.

Wuppie (Weltblick van de Meul'nwieke) Z1+22 endurance klasse 2+2

cindyy_1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-17 09:54

margaret18 schreef:
Wat leuk! Ik heb jou gezien bij Saba. Mooie punten hoor. Het was inderdaad warm genoeg. Ik was ook twee keer tweede in het M1 (met de Haflinger). Veel succes verder.

Hey wat leuk, ik heb je inderdaad zien rondlopen met een knappe haf! Netjes gedaan hoor! :D

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): Z1+4 | Festival weer eens ITP
Volg ons op Instagram

Nissima
Lid Nieuwsredactie

Re: Een prachtige wedstrijddag met CDL Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:04

Jullie proef ziet er netjes uit! Knap dier heb je toch ook. Lijkt me wel een lastige proef, ik wist helemaal niet dat er een slangenvolte in galop in zat :=

Kathy B+4

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie