Het is alweer een hele hele tijd gelden dat ik hier wat heb gepost.
Na een hele tijd heel weinig intensief te hebben gereden heb ik mij toppertje weer opgepakt voor het komende seizoen weer te knallen.

Ik zat zelf wat in een dipje na klierkoorts te hebben gehad begin september, een nieuwe zwaardere studie en een heleboel nieuwe vrienden vond ik de tijd niet meer meteen om veel intensief te rijden. Ik was altijd stikop als ik thuis kwam en even wat gaan drinken met een vriendin koste in mijn hoofd minder energie dan mijn paard te rijden. Een lesrooster dat elke week veranderde maakte het er niet makkelijker op. Het rijden zelf ging toen ook niet helemaal zoals ik dat wouw en er leek geen vooruitgang in te komen.
Een dikke 2-3 maanden geleden heb ik mezelf weer bijeen geraapt en ben ik weer stilletjes aan intensief beginnen rijden met mijn toppertje.
Opdracht 1 was een nieuwe lesgever zoeken, iets wat ik al veel eerder had moeten doen. Het lukte vorig jaar niet zo en wou al langer eens een nieuw inzicht, maar durfde niet meteen de knoop door te hakken.
Na een paar lessen al snel verkocht aan Kevin van Ham, topkerel waar het voor mij meteen mee klikte!

genoeg gezeverd,
Hier zijn enkele foto's van afgelopen training.
!!Even ter notie: Ik heb Don Amigo nu 3jaar, hij is mijn eerste paardje en hiervoor heb ik enkel met iemand anders haar paard wedstrijd gereden op laag niveau. Hiervoor manege.
Ik ben dus een amateur, tips geven mag maar voor uitgebreide rijtechnische commentaar heb ik mijn lesgever en de jury's wel

Don Amigo

Lord Leatherdale x Edison
8jaar oud
Ruin
1m75
We rijden wedstrijden in Belgiƫ KR ( niveau 0 ) I1 & I2

toch nog last van het achteruithangsyndroom

Bedankt voor te kijken!