Ja, zaterdag was het zover. Voor het eerst op een groot losrij veld, ophet gras. Hij is 1x eerder meegeweest naar een klein buitenconcour op zand, dus dit was helemaal nieuw!
Harry is als de dood voor toegemoet komende paarden, dat is binnen al een probleem en op een groot losrijveld extra lastig! Hij heeft zich voor zijn doen keurig gedragen, echter hoe langer ik erop zit, hoe meer spanning die gaat opbouwen. De eerste proef waren dan ook teveel fouten, wel fijne stukken ook die imo wel wat hoger beoordeeld konden worden en de slechtere ook een stuk lager. Hier had ik 185, wat oook wel klopte door de fouten. 2e proef werd ie wat strakker maar wel foutloos en een 8e prijs met 194!
Dattie tussendoor bij anderen de ring in vloog, me moeder de stuipen op het lijf joeg, bokte, los liep met afzadelen en me hoofdstel molde, mijn juf met stift doorboorde in haar voet vertellen we er allemaal niet bij

Harry vind de aanleuning nog lastig, kruipt er nog wel eens achter. Daarbij knik ik in in links

We zijn nog L2 gestart, volgende week mag die M! Harry is pas 5, ik rij enkel 4/5x per week en gaan geregeld springen en lekker naar buiten

De fotos zijn ook verre van perfect, maar het kan niet altijd goed gaan en vond ze leuk genoeg om te delen

En vandaag: