Het eerste (half) jaar met Galaxy!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Het eerste (half) jaar met Galaxy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 19:53

Hoihoi! :D

Ik waag mij er ook aan om een topic te maken, omdat hij het toch wel verdiend!

Na mijn operatie begin dit jaar hebben we besloten om een nieuw paard te gaan zoeken! ( voor het hele verhaal gelieve een pb te sturen)

Nooit gedacht dat dit zo snel zou gaan!

6 Mei:

Daar stond je dan, met jouw mega hoofd, en je oogjes, alsof je al wist dat jij het voor mij was _O-

Afbeelding


We hebben jouw gekocht, niet wetende wat voor een rot verleden jij had, want je had alleen maar een 'beetje' last van 'singeldwang'.. dit bleek achteraf een trauma te zijn, de paardenwereld is zo oneerlijk.. :r

Afbeelding


Na een tijdje zijn we er dus ook achter komen dat jij helemaal niet eerlijk bent behandeld, in elkaar gestampt en getrokken, hier heb je helaas een grote knak aan over gehouden. Maar hey, je bent nu van ons en wij zijn anders, dat is iets wat ik jou beloof!

Je werd 5 jaar, wat natuurlijk gevierd moest worden, en je vertrouwde mij al met slingers en andere gekke dingen! *\o/*


Afbeelding


Juni:

Na er een aantal keer hard vanaf geknald te zijn er toch weer opgestapt en wat was je weer braaf, waarom doe je toch soms zo boos? Want je hebt een hart van goud. <3

Afbeelding

Afbeelding

Juli:

Toen kwam de tandarts, een hele rustige en kundige man, die zich toch wel even schrok wat jij in je mond had.. haken, haken en nog eens haken. Zou dit het probleem zijn geweest? Een week later keek je vrolijker als ooit en heb ik je het vertrouwen gegeven om mee naar buiten te mogen, geen stap verkeerd gezet, doodgoed paard dat je bent!

Afbeelding


Afbeelding


Augustus:

We trainen lekker verder! Tot nu toe geen terugval meer gehad en alles ging zo vreselijk snel en makkelijk! *\o/*
Helaas wel weinig fotos gemaakt.


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


September & otkober en november

Nog steeds super lekker op dreef, zo lekker dat ik zelf heb gewaagt om je mee te nemen op concour. En wat heb jij je daar als een echte grote kerel gedragen!
Helaas was je in het midden van je proef zo bang voor iemand met een refelcterd jasje dat ik het niet nodig vond om je verder te pushen en hebben we afgegroet. Helaas pindakaas, maar wel weer een goede ervaring rijker! :')


Afbeelding

Nog lekker naar buiten geweest :P


Afbeelding

En even tussen door longeren!


Afbeelding


En toen kwam december..

Een maand waarin ik dacht even door te drukken zodat ik in januari met jou op concour kon. Maar helaas, na jou scheerbeurt heb je weer een enorme terugval gehad, waardoor je er mij weer 2 keer heel hard vanaf hebt gegooid, een keer zo hard dat ik buiten westen ben geweest. Maar ik vergeef het je mijn grote vriend, want ik weet zeker dat er iets onpleziers naar boven is gekomen, want als er iets niet in jou zit dan is het ook maar een grientje kwaad.

Inmiddels ben ik wel een stuk vertrouwen in jou kwijt, wat niet onlogisch is. We stappen er gewoon weer op en gaan rustig verder. 5 stappen terug, maar dat komt wel weer :)

Je kunt het ook zien dat ik spanning heb als ik er nu op zit helaas. Maar ook dit komt weer terug!


Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/vIA2Ro.png
http://boktimg.nl/img/m/vjPqLy.png


Sorry voor het lange verhaal! Maar dit zijn wij :D

Iedereen prettige feestdagen en een goede jaarovergang!

http://boktimg.nl/img/m/LPA0N2.png
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 21-12-16 00:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in linkjes gezet, maximaal 15 zichtbare afbeeldingen toegestaan.

BulletjeBeer

Berichten: 279
Geregistreerd: 25-08-16
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Het eerste (half) jaar met Galaxy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 20:08

Nieuwe bokkert hier dus je kent mij helemaal niet! Wilde toch even zeggen dat ik Galaxy wel een geweldig knap paard vind!

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 00:31

BulletjeBeer schreef:
Nieuwe bokkert hier dus je kent mij helemaal niet! Wilde toch even zeggen dat ik Galaxy wel een geweldig knap paard vind!


Bedankt :D
Hij vind zichzelf ook erg knap :')

dresjoepie

Berichten: 2521
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Het eerste (half) jaar met Galaxy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 00:48

Knap dat je jezelf iedere x weer weet te herpakken En het vertrouwen in je vriendje niet geheel verloren is

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Re: Het eerste (half) jaar met Galaxy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 00:58

Zo, die mag er zeker wezen! Wat heeft Galaxy een mazzel gehad dat hij bij jou terecht is gekomen. Je klinkt als een lieve, geduldige baas.
Heel veel succes met hem in de toekomst, ik denk dat jullie nog een heel eind kunnen komen. :)

BulletjeBeer

Berichten: 279
Geregistreerd: 25-08-16
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 16:02

DiscoDipp schreef:
BulletjeBeer schreef:
Nieuwe bokkert hier dus je kent mij helemaal niet! Wilde toch even zeggen dat ik Galaxy wel een geweldig knap paard vind!


Bedankt :D
Hij vind zichzelf ook erg knap :')



Hahaha ja, herkenbaar... Hier ook zo eentje. Wel mooi om te zien dat ze het van zichzelf weten 8-)

marjo1996
Berichten: 827
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Het eerste (half) jaar met Galaxy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 16:57

Wat een knap paard <3 Jammer dat het een paar keer tegen zat en je laatst weer een flinke klapper hebt gemaakt, maar jullie komen er wel TS!! Ga zo door, je bent zo te lezen een top baasje :)

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Het eerste (half) jaar met Galaxy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 17:14

Jeetje, dit is zeker een gevalletje van vallen en weer opstaan. Gaaf om te lezen dat je zo je best doet om een goede baas voor Galaxy te zijn en uit te vinden waar zijn soms onhandige/onvoorspelbare gedrag vandaan komt en daar iets aan te doen.

Dat 2017 maar een mooi jaar voor jullie mag worden!

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Het eerste (half) jaar met Galaxy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 18:21

Wauw! Bedankt voor de leuke reacties! :D

Het is idd een geval van vallen en weer opstaan, maar hij is het waard! Nu rustig opbouwen en dan weer snel vergeten en weer verder :)