Onze toppers even showen!

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

quinnlovex

Onze toppers even showen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-16 09:25

Hallo, ik zou mij even voorstellen ik ben Quinty en ben 18 jaar oud en ik kom uit Groningen, mijn nichtje Rowan van 9 jaar oud is vaak samen met mij bij de paarden om de kleine pony's te rijden.

( ik heb alle filmpjes in fotovolgorde geplaatst, Eerst foto's van het paard - dan rijfoto's etc. )

Dit is mijn eigen topper Faijha, ze is een merrie van 6 jaar oud en komt uit de hengst Ampere.
Ze heeft een vergroot neusgat, omdat ze verkeerd gelegen heeft in de baarmoeder ( met haar voetje in haar neus ) daardoor oogt het wat anders dan normaal :)

Dit is een video over Vernally, dit was mijn paardje tot een maand geleden dat 14 jaar jong is geworden. Ze bleek helaas een cyste te hebben in haar kogelgewricht wat nooit meer over zou gaan... We hebben het nog weken aangekeken hoe het ging als knuffelpaard maar ook dit kon zij niet meer.. Ze begon al manker te lopen, vermagerde en werd helemaal duf.. Ik heb erg veel meegemaakt in korte tijd met dit knappe paard en ik zal haar altijd missen!

Dit is mijn vriendin haar topper Roxanne, dit paard rijd ik nu 2 maanden en heb ik voor langere periode in mijn bijzijn wegens operaties van de eigenaar.
Roxanne is een merrie van 18 jaar oud.

Dit is een filmpje over mijn nichtje Rowan, met de volgende paarden:
- De kleine witte pony is Snowie een Welsh pony van 24 jaar oud.
- De bonte shetlander is Sbooby een Shet van ongeveer 18/20 jaar oud.
- Het bruine paard is Vernally
- De vosmerrie is dus Roxanne
- Het zwarte paard is Faijha

Neonlight
Moderator Kantine

Re: Onze toppers even showen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:58

Omdat verreweg het merendeel van de foto's in de filmpjes geen rijfoto's zijn, hoort dit topic thuis op het subforum [ITP] In The Picture. Echter heb je gisteren het topic [ITP] Gezellig met onze toppers! geopend die ook daar naar toe verplaatst is. Op de fotofora geldt een richtlijn van 1 topic per week om iedereen een kans te geven om fototopics in de spotlight te hebben, en daarom plaats ik hier een slotje. Volgende week mag je een nieuw topic op ITP openen.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten