Maarja, de fotografen aanwezig hadden toch wel héle mooie plaatjes geschoten, dus ik kan het toch niet laten. Ik zal eerst even de situatie uitleggen

11 september hadden Roné (volledig Horonae) en ik ons B debuut gepland staan. Ander terrein, voor het eerst rijden op gras, een enorme open vlakte als inrijring en een jury die niet een fan is van tuigers. Dat heeft natuurlijk alle ingrediënten voor een top proef!

Alsnog erheen gegaan, en uiteraard, de trailer uit en mevrouw ontplofte, haar innerlijke hete tuiger kwam naar buiten. Ik had ook niet anders verwacht van der

De foto's zijn van het inrijden en het is misschien wel te zien dat ze behoorlijk heet was. Ik was dan ook vooral bezig met niet in rengalop overal rond te racen, en niet zo zeer met fijne ontspannen nageeflijkheid, want dat zat er gewoon niet in.
Rijtechnisch commentaar hoeft dan ook niet zo zeer, tips om je paard wat te kalmeren op wedstrijd zijn altijd welkom. Verder gaan we gewoon lekker kilometers maken.

Deze mooie foto's zijn gemaakt door Patricia Fotografie en Pascal Bakker Fotografie!
Paspoortje:
Sportnaam: KS Horonae Gold
Roepnaam: Roné
Leeftijd: 4
Geslacht: Merrie
Type: KWPN Tuiger (Atleet x Orona (v. Jochem))
1. "Maar baas, een proef op 2 benen is toch ook leuk?"

2. Lekker nekkie

3.

4.

5.

6. Turbo = Aan

7.

8. Mooi koppie

9. Even jasje gaan halen

10. Ondanks dat ze niet makkelijk is, word ik altijd super blij en trots van haar!

11. Hup, jasje aan.

12. Tijdens de proef, ze was nu gelukkig wat gekalmeerd.

13. En afgroeten!

Uiteindelijk hebben we 181 en 183 punten gehaald, wat goed was voor 2 winstpunten! Ik was prima tevreden met onze eerste wedstrijd. De volgende staat voor 23 oktober op de planning, ik heb goede vertrouwen, we komen er wel

Reacties vinden we super leuk