Achter de schermen tijdens een zonsondergang meeting

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Keell94

Berichten: 4044
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Achter de schermen tijdens een zonsondergang meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-16 15:34

Gisteren heb ik met Delano mee gedaan aan een zonsondergang meeting op het strand van Hargen aan Zee.
Ik had ook deze meeting weer zelf georganiseerd, ik heb een aantal leuke filmpjes binnen gehad die ik graag met jullie zou delen.

Delano is van bokker lailapri en we zijn pas kort een combinatie, Delano is een 6 jarige nrps ruin van de hengst Don Cremello du bois voor degene die hem nog niet kennen.











Afbeelding

PW Photographs
Voor meer informatie, zie mijn website - http://www.pwphotographs.nl


Steph_Lana

Berichten: 496
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: venhuizen

Re: Achter de schermen tijdens een zonsondergang meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 15:59

Leuk, die filmpjes!

Kalender7
Berichten: 654
Geregistreerd: 08-03-15
Woonplaats: Omgeving Amsterdam

Re: Achter de schermen tijdens een zonsondergang meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 17:33

Mooie foto! Helaas zien de filmpjes er niet echt fijn uit vind ik met het gepluk en je beenhouding.

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Re: Achter de schermen tijdens een zonsondergang meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 17:41

Het eindresultaat is mooi! Maar idd zoals gezegd dat ruk en pluk werk op de filmpjes vind ik zelf maar niks, zonde

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: Achter de schermen tijdens een zonsondergang meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 17:45

Jammer dat hij niet een rustigere aanleuning heeft, ik denk dat dat komt omdat je hem in de weg zit met je handen :) wel een heel mooie foto en een prachtige pony. Ik ben helemaal weg van zijn vader, mocht ik ooit een veulentje fokken weet ik al wel welke hengst ik wil gebruiken. Hoop dat er dan net zo'n knapperd uit komt als de jouwe:)

Keell94

Berichten: 4044
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-16 18:10

Jullie zeggen ruk en pluk werk maar ik hoef eigenlijk vrij weinig te doen bij hem en doe ook niet veel bij hem, ik ben me ervan bewust dat ik zelf mijn handen wat stiller moet houden, ik rijd hem pas sinds kort.
Mijn beenhouding is hier inderdaad niet echt ideaal, had voor mezelf even de beugels een gaatje korter moeten doen aangezien ik er nu steeds bijna uit schoot met mijn voeten (laatste filmpje vooral, Delano is zelf liever lui als moe :P)

Vergeet niet dat er nog 4 andere paarden rondliepen en 9 fotografen om ons heen, pony is 6 jaar en gedroeg zich verder keurig

PW Photographs
Voor meer informatie, zie mijn website - http://www.pwphotographs.nl

EmptyWords

Berichten: 10487
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Achter de schermen tijdens een zonsondergang meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 18:18

Trekken en plukken valt wel mee, ts maakt een ophouding zodra pony zich eruit drukt. Wat wel te zien is is, is dat de teugels te.lang zijn en de handen van ts op haar bovenbenen lijken te liggen. Hierdoor zet je jezelf vast ( zelfs als het iet zo voelt, werk je hierdoor heel erg terug in de mond van de pony).
Teugels korter en hand naar voren, maar dan ook echt naar voren. Vanuit daar moet hij gaan zakken. Dan zal het liever lui dan moe ook minder worden.

Wel n gave foto en een topbrave pony!

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

celinetsjil

Berichten: 820
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 18:22

Ik ben het hier dus totaal niet mee eens ..
Been werk kan eat stiller maar je kan ze bewegen en je kan ze ook bewegen met veel druk erbij en dat is dit totaat niet

Aan de teugel die pont heeft vrij lage teugels en ze zit hem totaal niet in de weg

Waarom moeten mensen altijd commentaar hebben daar vraagt ze toch niet om ?

En of jullie allemaal 10en rijden op wedstrijd :o

Vind het een beetje jammer dat het altijd zo moet

Gelukkig heeft de pony er totaal gee last van en als je ook goed kijkt zie je dat se teugels eerder te lang zijn dan ruk en pluk werk ;)

Plus dat we nog 4 andere paarden bij lopen waarvan 1 er steeds in volle galop langs komt en deze pony blijft super netjes bij de baas waar een ander paard voorbeeld aan kan nemen op zn openstuk

Hoe iemand ook rijd houd het graag netjes nu :D tnxxx

Peet's Mobiele Top Trimsalon
Winnaar: Mijn Zaak Is De Beste 2018

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 18:25

celinetsjil schreef:
Ik ben het hier dus totaal niet mee eens ..
Been werk kan eat stiller maar je kan ze bewegen en je kan ze ook bewegen met veel druk erbij en dat is dit totaat niet

Aan de teugel die pont heeft vrij lage teugels en ze zit hem totaal niet in de weg

Waarom moeten mensen altijd commentaar hebben daar vraagt ze toch niet om ?

En of jullie allemaal 10en rijden op wedstrijd :o

Vind het een beetje jammer dat het altijd zo moet

Gelukkig heeft de pony er totaal gee last van en als je ook goed kijkt zie je dat se teugels eerder te lang zijn dan ruk en pluk werk ;)

Hoe iemand ook rijd houd het graag netjes nu :D tnxxx


Volgens mij is er geen heel verkeerd advies gegeven? Meerdere personen geven aan dat haar handen in de weg zitten, ze zet ze vast. En ik kan me voorstellen dat je wat meer vasthoud als je op het strand rijd, maar bevorderlijk is het niet. Verder geven mensen ook positieve feedback over de mooie foto en pony ;)

celinetsjil

Berichten: 820
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 18:28

Eight schreef:
celinetsjil schreef:
Ik ben het hier dus totaal niet mee eens ..
Been werk kan eat stiller maar je kan ze bewegen en je kan ze ook bewegen met veel druk erbij en dat is dit totaat niet

Aan de teugel die pont heeft vrij lage teugels en ze zit hem totaal niet in de weg

Waarom moeten mensen altijd commentaar hebben daar vraagt ze toch niet om ?

En of jullie allemaal 10en rijden op wedstrijd :o

Vind het een beetje jammer dat het altijd zo moet

Gelukkig heeft de pony er totaal gee last van en als je ook goed kijkt zie je dat se teugels eerder te lang zijn dan ruk en pluk werk ;)

Hoe iemand ook rijd houd het graag netjes nu :D tnxxx


Volgens mij is er geen heel verkeerd advies gegeven? Meerdere personen geven aan dat haar handen in de weg zitten, ze zet ze vast. En ik kan me voorstellen dat je wat meer vasthoud als je op het strand rijd, maar bevorderlijk is het niet. Verder geven mensen ook positieve feedback over de mooie foto en pony ;)


Ja ik snap je wel !
Maar het moet altijd eerst commentaar zijn en dan aardig niemand weet hoelang ze hem al rijd enzo en dat is altijd zo jammer hier :(

Peet's Mobiele Top Trimsalon
Winnaar: Mijn Zaak Is De Beste 2018

Keell94

Berichten: 4044
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-16 18:32

EmptyWords schreef:
Trekken en plukken valt wel mee, ts maakt een ophouding zodra pony zich eruit drukt. Wat wel te zien is is, is dat de teugels te.lang zijn en de handen van ts op haar bovenbenen lijken te liggen. Hierdoor zet je jezelf vast ( zelfs als het iet zo voelt, werk je hierdoor heel erg terug in de mond van de pony).
Teugels korter en hand naar voren, maar dan ook echt naar voren. Vanuit daar moet hij gaan zakken. Dan zal het liever lui dan moe ook minder worden.

Wel n gave foto en een topbrave pony!


Hier kan ik wat mee dankjewel, ik had vroeger heel veel last van piano handjes, mijn handen zijn altijd mijn zwakke punt geweest, houd ze nu rechtop maar ind te laag, moet voor mezelf meer een knikje in mijn armen maken. Ik ben geen wedstrijdruiter, altijd recreatief gereden en rijd vooral voor mijn plezier.

Ik en de pony zijn nog geen maand een combinatie dus ook wij moeten nog aan elkaar wennen.
Reacties als pluk werk zonder verdere tips kan ik weinig mee, commentaar is niet erg maar wel graag opbouwend zodat ik er wat mee kan

PW Photographs
Voor meer informatie, zie mijn website - http://www.pwphotographs.nl

Keell94

Berichten: 4044
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-16 18:35

Eight schreef:
Jammer dat hij niet een rustigere aanleuning heeft, ik denk dat dat komt omdat je hem in de weg zit met je handen :) wel een heel mooie foto en een prachtige pony. Ik ben helemaal weg van zijn vader, mocht ik ooit een veulentje fokken weet ik al wel welke hengst ik wil gebruiken. Hoop dat er dan net zo'n knapperd uit komt als de jouwe:)


Ze heeft meerdere nakomelingen van hem in het rond lopen en zijn allemaal zo goed van karakter dus zou het ckr doen

PW Photographs
Voor meer informatie, zie mijn website - http://www.pwphotographs.nl

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 18:42

Keell94 schreef:
Eight schreef:
Jammer dat hij niet een rustigere aanleuning heeft, ik denk dat dat komt omdat je hem in de weg zit met je handen :) wel een heel mooie foto en een prachtige pony. Ik ben helemaal weg van zijn vader, mocht ik ooit een veulentje fokken weet ik al wel welke hengst ik wil gebruiken. Hoop dat er dan net zo'n knapperd uit komt als de jouwe:)


Ze heeft meerdere nakomelingen van hem in het rond lopen en zijn allemaal zo goed van karakter dus zou het ckr doen

Zara is pas 2.5 jaar dus ik moet helaas nog even wachten! Hoe groot is de jouwe? :)

Keell94

Berichten: 4044
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-16 18:59

Eight schreef:
Keell94 schreef:

Ze heeft meerdere nakomelingen van hem in het rond lopen en zijn allemaal zo goed van karakter dus zou het ckr doen

Zara is pas 2.5 jaar dus ik moet helaas nog even wachten! Hoe groot is de jouwe? :)



D-pony 1.46 geloof ik

PW Photographs
Voor meer informatie, zie mijn website - http://www.pwphotographs.nl

amanda09

Berichten: 622
Geregistreerd: 01-11-10
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Achter de schermen tijdens een zonsondergang meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:32

Vooral die laatste foto vind ik erg mooi!
Wil ik ook nog steeds een keer! Blijft zo gaaf die silhouette foto's!

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA! http://www.dawra.nl

Zoek je een showhalster, verzorgingsproducten of wil je iets speciaals op maat laten maken voor uw paard, schroom dan niet om contact op te nemen! https://www.facebook.com/ArabianHorseStore/

Keell94

Berichten: 4044
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-16 20:01

amanda09 schreef:
Vooral die laatste foto vind ik erg mooi!
Wil ik ook nog steeds een keer! Blijft zo gaaf die silhouette foto's!


We hadden zo'n mazzel met de zon n geen wolkje aan de lucht. Was vandaag alweer minder

PW Photographs
Voor meer informatie, zie mijn website - http://www.pwphotographs.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers