Weer eens op de hobbel met Euphorio

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, zonnebloem18, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Milan_lover

Weer eens op de hobbel met Euphorio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-15 22:12

Dag Bokkers :wave: Redelijk lang ben ik een beetje afwezig geweest en de paarden stonden bij mij die tijd ook op een lager pitje. In November heb ik voor het laatst een stapritje op mijn oude pony gemaakt, en sinds ik op mijn lieve Rio heb gereden, is nog veel langer geleden, eigenlijk te lang geleden. Afgelopen weken hebben wij alles spelenderwijs weer opgepakt, Rio lekker gelongeerd, en ik ben met Yoga begonnen om mijn gezondheid, maar vooral mijn spieren enigszins te verbeteren.

Gisteren ben ik met behulp van een hele goede vriendin er dan eindelijk weer eens op geklommen! Ze heeft me vooral geholpen met opzadelen en hem van te voren nog longeren, want alles bij mekaar is dat voor mij nog veel te zwaar. Maar we gaan er komen!

Voor nu dus gewoon bezig met weer het gevoel krijgen, en de ontspanning. Ik hoef niets, ik wil gewoon genieten, met een ontspannen vrolijk paard :)

Rio is een inmiddels 6-jarige ruin van San Remo, een geweldig lief dier met soms de nodige clownsacts :Y)

Ik was vooral bang dat het opstarten weer moeilijk zou zijn en dat Rio ook gespannen zou zijn. Ik ben vooral heel erg bang geworden om te vallen. Maar niets was minder waar! Hier en daar is het nog een beetje onwennig, en ik weet dat mijn beugels veel te kort zaten :+ Maar ik wou het mooie moment niet doorbreken. Hij voelde zo fijn en vertrouwd dat ik me zelfs aan een drafje heb gewaagd.

Zo trots op mijn geweldige topper, die zo ontzettend voorzichtig met mij was <3

Hier een filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=kd8j7WRLEYg

En wat foto's:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10. Tweejarige topper Myrthe is een goede supporter en kijkt alvast mee!
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14. Myrthe
Afbeelding

15. Doegg!! :wave:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Agossie op 27-06-15 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Video in link. Maximaal 15 zichtbare afbeekdingen.

simodi

Re: Weer eens op de hobbel met Euphorio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:55

Ziet er relaxed uit!

/3 Buzzs Sassey Bar APHA * Buzzy *
"Mares see things as they are ... never moving far. They teach humility, there's no heart that's as big as a mare's ..."

Milan_lover

Re: Weer eens op de hobbel met Euphorio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-15 15:41

Dankjewel!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie