Hoi, ik ben Rolo en ik ben net 5 jaar oud.
Sinds half februari zit mijn baasje af en toe een beetje op mijn rug. In het begin maar 1x in de 10-14 dagen, maar tegenwoordig gaat ze steeds vaker op me zitten en gaan we zelfs naar het bos!
Nu ben ik in de tussentijd super stoer geworden en wordt mijn conditie ook steeds beter (de knappe vrouwtjes op het land dragen hier ook aan bij, ik moet ze natuurlijk de hele dag een beetje imponeren..), dus het baasje vindt het tijd worden voor langere ritten en grotere afstanden.

Hier met mijn nieuwe teugels, baasje vindt ze heel fijn!

Ze zet ons steeds voor gek

Pfoe zelfs met hem warme weer van afgelopen week moest ik aan het werk!

Deze weg loopt langs een snelweg, maar dat doet me helemaal niks
En vandaag heb ik voor het eerst 10km gelopen. We gingen helemaal naar het bos en daarvoor moesten we door een industrieterrein en een woonwijk, maar ik ben super stoer dus ik gaf geen kik!

Zo irritant dat ik de hele tijd op de foto moet, als ik in zo'n mooi grasveldje sta wil ik alleen maar grasjes eten...
Baasje heeft een heel leuk vriendje die met mij mee gaat om buiten te rennen door het bos. Hij is mijn grote voorbeeld, dus ik doe hem zoveel mogelijk na! Soms houden we ook wedstrijdjes, maar ik moet me voor hem wel een beetje inhouden..

Samen met mijn grote vriend!

De terugweg door de woonwijk.
Ik moet steeds meer stukjes voorop lopen om wat zelfstandiger te worden en iets minder te steunen op mijn grote vriend. Ik kan dat natuurlijk best, maar vindt het nog best spannend omdat ik dan alles zelf ineens suuuper goed in de gaten moet houden.

Even om het verschil te laten zien

En ons vorige topic: [RIJ-ITP] Lekker naar buiten en wat les foto's van Rolo

Rolo en Shelley