Prins: check
Wit Paard (of is het witte lama?

En zo blijft mijn sprookje voortduren!
Nadat ik een paar maand geleden mijn eerste dressuurproefje in de E7 reed, heb ik mijn avonturen niet meer gedeeld op bokt. Ik weet ondertussen ook dat ik echt geen wedstrijdmens ben, het is leuk om zo een keertje te doen, maar het zal waarschijnlijk geen gewoonte worden. Het is dan ook drukdrukdruk geweest, maar met altijd meer dan genoeg tijd voor mijn grote vriendelijke reus Graphit (Frietje voor de vrienden), een BWP ruin van 8jaar. We blijven gewoon rustig doortrainen en in die jarenhalf dat ik hem ondertussen heb, ben ik al altijd afgestapt met een smile! Ik kon nooit een beter paard gevonden hebben, iedereen smelt wanneer hij komt knuffelen en kusjes komt uitdelen

En hij is niet dom ofzo..

Hij bleek ook een voetbalfan, tijdens het WK werd er hevig gesupporterd voor België!

En weer een grote droom die uitkwam.. Met Frietje naar de zee! We hebben beide superhard genoten

Ik ben officieel van de grond gegaan en Newgirl_BQ hier op bokt heeft dit geweldig moment vastgelegd

Naast alle speeltijd, werd er ook natuurlijk echt gewerkt! Ondertussen loopt hij steeds meer ontspannen en losser in zijn lijf

Flinke pony!

Contact niet verliezen is een puntje van aandacht..

Galopje

En ontspannen in galop, iets wat ik een jaar geleden nooit had mogen denken!

Zo’n momentje waarop je 700kilo onder je voelt werken, heerlijk!

En als ontspanning hoort er ook af en toe een sprongetje bij, hij is (Was?) toch immers een springpaard

Voila, ik hoop nog veel vorderingen te kunnen maken de volgende maanden om die ook hier te laten zien, bedankt alvast om een kijkje te nemen!
Wij gaan nog een beetje genieten van elkaar

En van Grafietje nog een knipoog naar al die sexy merries hier op bokt